Nevrlá samotářka si poklidně žije jenom se svým psem. Když ale za bouře sousedům někdo unese dcerku, pustí se do boje proti přírodním živlům i vlastní temné minulosti. (Netflix)

Videá (1)

Trailer

Recenzie (96)

majo0007

ZiváSmrť u seba nemal sestru... nemal koho vyprstiť.... pozerateľna na 1x. Na daždivú neďeľu na Prima kanále. Nepozerajte trailer. Women Power Spice Girls Netflix.... To ale bole drsňačka! Na druhú stranu, nezaspal som pri tom. Taký tradičný netflixovský odjebek, na ktorý zajtra zabudnete. Niektorí kokoti tu spomínajú prírodu, aká bola pekušká... vy paká, veď tam choďte, alebo si pozrite National Chanell, predsa sa film nehodnotí podľa prírody! Berte to jako pokračovanie Keeping Mum ()

D.Moore

Přímočarý trochu-akční trochu-thriller, který nechce být ničím víc, a to je na něm sympatické. Skvělá Allison Janney v hlavní roli si mě rychle získala a všechno jsem jí věřil, scénář s jedním překvapivým odhalením jsem podezíral, že je adaptací nějaké dobré knihy, ale není. Což je další plus. A atmosféra liduprázdných, deštěm promáčených lesů je milionová. ()

BOURQUE

Zamiešanie hunting a survivor prvkov, ale postavami a príbehom, ktorých známe z podobných filmov daného žánru. Opršané prostredie je dobre zachytené a v rámci možností dostatočne využité. Film na svojich pleciach nesie Allison Janney a jej neskutočná charizma. Tretí film Anna Foersterovej je celkom slušným premysleným kúskom daného žánru. ochvala za skvelé vybrané pesničky od skupiny Toto. Osobné hodnotenie: 74% (***)  ()

Juto

Film bohužiaľ není moc dobrý, napriek tomu, že začiatok je veľmi zaujímavý. Ale za všetkým nehľadajte nič iné ako scenár, ktorý je úprimne povedané dosť slabý. Nielenže sa dejú veci, ktoré jednoducho nedávajú zmysel, ale čo je najhoršie, nikdy niet pochýb ako sa príbeh nakoniec vyvinie. Ale zas musím pochváliť vonkajšiu scenériu, ktorá je úžasná. Škoda, že zvyšok produkcie nie je na rovnakej úrovni. 5/10 ()

Lacike

Rambo babka, ktorá si dáva zelené barety k snídani pri ceste za záchranou malého dievčatka. Bohužiaľ béčkovo zábavné to je len prvú tretinu. Potom sa barety rýchlo minú (ale stret s Danielom Bernhardtom je vzhľadom na starú v bojových športoch netrénovanú Allison Janneyovú celkom cool) a prostredná časť začne pomaly ale isto nudiť. Nejaké tie pády a následne ošetrovanie rán sa už na Rambov bungee jumping do stromov bez bungee lana nechytá. A tak sa to celé pokúsili v poslednej tretine zachrániť šokujúcim odhalením, ktoré by mohlo fungovať len vtedy ak by boli postavy oveľa oveľa oveľa lepšie napísané. Takto to pôsobí len ako WTF zúfalý pokus. Veľkým problémom je aj slabý záporák, ktorý nevzbudzuje strach ale máte ho chuť ľutovať. A keďže o všetkých poskokov príde veľmi rýchlo tak v druhej polovici film pôsobí strašne naťahovane. Napriek tomu všetkému to bola pre mňa znesiteľná jednohubka. Mám rád Alllison Janneyovú a tých pár akčných scén je natočených kvalitne. 5/10. ()

Galéria (29)

Zaujímavosti (7)

• Kamna, na kterých se vařila polévka v první chatě nohsledů, nebyla v polovině 80. let komerčně dostupná. (Johnny.ARN)
  • Během prvních pěti minut filmu se ozve strašidelné ptačí volání. Je to křikloun Piha, který by se v této oblasti nikdy nevyskytoval. Jeho areálem jsou především amazonské deštné pralesy ve Střední a Jižní Americe, je to pták džungle. (Johnny.ARN)
  • Únosci mají na hlavě noční vidění, které je sice v roce 1986 možné, ale velmi vzácné, a bylo by obtížné jej získat. Do poloviny osmdesátých let se jich moc nevyrábělo. Zobrazený model je verze PVS-7, která se vyráběla až v 90. letech. Ačkoli sdílí název modelu, PVS-7A, který existoval od roku 1982, vypadal zcela jinak, měl mnohem větší objektiv, jiné spínače, jiné baterie a bateriové pouzdro atd. Vyobrazené „brýle“ (ve skutečnosti „dvouoké“ noční pozorovací přístroje neboli NOD) v té době neexistovaly. (Johnny.ARN)