Ona miluje chaos, on poriadok. Ako spolu vydržia v jednom byte? (oficiálny text distribútora)

Videá (1)

TV spot

Recenzie (82)

Jocho

všetky recenzie používateľa

Áno, áno; Slovensko točí nový seriál, tak mu preventívne zabezpečíme sivé grafické ladenie na ČSFD, ináč by to nebola taká sranda. Dal by som cudziu ruku do ohňa za to, že štvrtina hodnotiacich ľudí hodnotila iba na základe popravde neprehliadnuteľných upútavok počas vysielania televízie a na samotný seriál sa ani len nepozreli. Samozrejme, po klenotoch poslednej doby sú obavy na mieste a potom, čo Mafstory padla do škatule "vyťažených tém", aby jeden hľadal pozerateľný sitcom lupou na pražskom nádraží. Po prvej časti rozhodne nehodnotím, ani po druhej a možno ani tretej. Po pozretí pilota som bol chvíľu rozčarovaný, seriál totiž nahodil očividne a na slovenské pomery netradičný štýl podávania príbehu (skečov). Dobrých 13 minút som iba civel a chytal sa za hlavu, nejako som sa nedokázal naladiť na istú dávku stupidity. Potom mi ale došlo, že tie postavy sú takto okato archetypovo písané schválne a len čo som sa s touto skutočnosťou zmieril, zvyšných 7 minút aj niečo som sa fakt bavil. A dvakrát vyprskol úprimným smiechom. Herci si natáčanie užívajú, Zuzka netradične v role blbej majiteľky kaviarne prekvapila a Ľuboš takisto zaujal - nie teatrálnosťou, s akou koná, tá patrí postave, ale tým, že "malý, ryšavý, okatý tr*ko" sa zhostí roly neúnavného giggola. Očakávam ďalšie časti. ()

Mire odpad!

všetky recenzie používateľa

Ejha! Aké prekvapenie! Dopadlo to presne tak ako som čakal! Opozerané ksichty recitujú nevtipné repliky a do toho tie typicky slovensky prijebané džingle a zvučka. Ďakujem pekne Narkóza za ďalší prírastok do rodiny exkrementovej produkcie. Ešte som zvedavý na premiéru ďalšieho sitcomu u vaších kolegov z HNOJky, so stejne trápnym hereckým obsadením. Vojlá! ()

Uter123

všetky recenzie používateľa

Je tu skutočne pekná vykrádačka amerických, masovo známych, seriálov. Nedovolím si to zatiaľ ohodnotiť úplne objektívne, pretože som nevidel celú sériu ale popravde, ani nechcem. Markíza a a celá slovenská filmová produkcia robí jednu zásadnú chybu. Načo tlačíte vždy tých istých hercov do každého nového seriálu. Celé to potom vyzerá smiešne a vy máte pocit, že sledujete ZITA V ORDINACII.P.S Tie smiechy v pozadí sú asi tie najotravnejšie a najhoršie vsadené ako som kedy zažil. ()

BadoXXII

všetky recenzie používateľa

Tak v prvom rade 35 minút je dosť vela na sitcom. Západná produkcia má niečo okolo 20 minút, čo bohate stačí aj pri tých najlepších kúskoch. Zita na krku pravdaže dieru do sveta nespravila, ale po tých reklamách behom rôznych filmov, futbalu a iných programov (ako to kurva môžu vôbec robiť? cez polovicu obrazovky pobehujú herci zo seriálu a človek nič nevidí z filmu - toto je už na mna moc) som čakal katastrofu a bol som poriadne nabudený, ako ten seriál strhám. Nebolo to však až také zlé. Trápností bolo pomenej, známe herecké tváre (nemám rád, keď je jeden herec či herečka v každom jednom filme či seriály, no proste v každej riti) neboli až tak otravné ako som čakal, vtipné situácie boli napísané lepšie ako som čakal a dokonca niekedy boli aj úsmevné. Pravdaže to však kopíruje už mnohokrát videné veci zo západu a originálnosť nie je žiadna. Zatial dávam teda 2* s tým, že to pravdepodobne po viacerých častiach upravím (ak si ešte nejaké vôbec pozriem, lebo vyhladávať to v tv ponuke určite zámerne nebudem). Šancu na 3* reálne nevidím, skôr by to hodnotenie mohlo klesnút alebo ostať také aké je. Uvidíme. ()

MM_Ramone odpad!

všetky recenzie používateľa

So slovenskou televíznou tvorbou to ide rýchle dole z kopca. Komerčné televízie začali hromadne produkovať nudné, lacné seriály, ktoré sa svojou kvalitou môžu zaradiť medzi podradné juhoamerické telenovely. Ďaľším z radu takýchto projektov je aj nový sitkom TV Markíza "Zita na krku". Je to tak trapné, že sa na to nedá ani pozerať. Navyše sa tam stretla vskutku protivná banda našich seriálových hviezd. Kostelný, Fialová, Oľhová, Stanke... títo ľudia sa naozaj minuli svojim povolaním. To, čo dlhodobo predvádzajú je nechcená paródia na herectvo. V tomto konkrétnom prípade tomu všetkému dáva korunu nemožná, netalentovaná, bezvýrazná snaživka Krajčiová. Toto škaredé žieňa je skutočnou hereckou katastrofou. Už som to tu raz napísal a zopakujem to znova: Helena Krajčiová by nedokázala prirodzene zahrať ani porno. "Zita na krku" je jasný odpad! ()

Galéria (5)

Zaujímavosti (4)

• V jednej z častí sa objavil aj dnes už zosnulý, legendárny slovenský hokejista Pavol Demitra, ktorý stvárnil samého seba. (Patrik200s)