• Horor

Recenzie (126)

Zodiac (2007)

Film o vyšetřování nevyřešeného případu s naprosto neskutečně přepálenou stopáží. Samozřejmě fakt že vraždy do dneška nejsou objasněné filmaře nezastavil, a tak nás celou dobu přesvědčují že to všechno totálně udělal nějakej borec jehož jméno jsem zapomněl. Tak doufejme že to fakt udělal, protože jinak by tenhle film byl úplně o ničem.

Smrť čaká všade (2008)

Chudák lampasák tvrdej chleba má. Když on tak miluje střílení pasáků koz a zneškodňování výbušnin. Nic jiného ho na tom světě vlastně nebaví. Mějte trochu soucitu.

Posledný škótsky kráľ (2006)

Diktátor a jeho opička. Hlavní hrdina je tak neskutečně nesympatický až jsem na konci doufal že ho zabijou. Co víc můžu dodat?

Training Day (2001)

Průměrný film který zabíjí naprosto otřesný příběh, ve kterém skoro nic nedává smysl a zvraty které mi přišli jako z nějaké přiblblé telenovely pro důchodce. Washington a obzvlášť Hawke se dost snaží takže to na ty dvě hvězdičky to asi vytáhnou ale víc nic.

Bláznivá, hlúpa láska (2011)

Gosling je skvělej jako vždycky a role metrosexuála mu dost sedla. Bohužel to je jediná dobrá věc, kterou o tomhle filmu můžu říct. Příběhově nic moc, zbytek herců stojí za prd a pokusy o komedii jakbysmet. Dávám velmi slabé dvě hvězdičky za Goslinga.

Americká krása (1999)

Kevin Spacey mi napohled vždycky přišel takový trochu divný. To mu hodně pomáhá, když hraje úchyly nebo mimozemšťany. Tady má hrát otce od rodiny a já si prostě nemůžu pomoct, ale celý film z něj mám špatný pocit. Přidejte scény, ve kterých sní o sexu s kamarádkou své dcery a asi chápete proč mě tenhle film zas až tak nezaujal. Je tu navíc velmi nepovedený pokus o jakési artové scény a finální komentář o americkém snu mě nijak neoslovil. Ne, tohle mi teda opravdu nesedlo.

Princezná Nevesta (1987)

Slušná pohádka na páteční večer s dětmi, která má pár povedených vtipů a dobrých hlášek, ale jinak mě nějak zvlášť nezaujala. Chápu, že je to primárně myšlené pro děti, ale znám hned několik dospělých lidí, kteří tenhle film vyzdvihují do nebes a já prostě nechápu proč. Koukat se na to dá ale z mého pohledu hodně přeceňovaný film.

Na nože (2019)

Další film který neví o čem vlastně chce bít. Herecky sice velmi dobré ale příběhově totálně překombinované.  Oceňuju, že Craig expanduje do jiných rolí a dovedu si ho představit jako solidního detektiva, ale jeho postava mě celou dobu akorát srala. V jedné scéně je to totiž bratranec Sherlocka Holmese, který z počtu ptáku na nebi vydedukuje, co jste měli před týdnem k obědu a v jiné zase kompletní debil který by snad ani nespočítal kolik je jedna plus jedna. Chápu že se to snaží ladit trochu do komedie, ale ty vtipy tu moc nefungují. Je to škoda. S tímhle ansámblem by totiž rozhodně šel natočit slušný film, ale museli by se vykašlat na pokusy o komedii a adaptovat nějakou dobrou detektivku.

Tropická búrka (2008)

Ale jo, zasmál jsem se. Stiller se nebojí dělat si ze sebe srandu a film se ani na vteřinu nebere vážně, což mu hodně pomáhá. Je pravda že některé fóry mě trochu minuly a nejednou jsem v duchu přemýšlel na co se to sakra dívám, ale jinak se to celkem dá. Pochybuju, že si film ještě někdy pustím a až na pár nejlepších scén si na většinu filmu po týdnu ani nevzpomenete, takže na víc než tři hvězdičky to nevidím ale jsou to skutečně silné tři. Tohle sice původně byla moje recenze na Zoolandera ale tady platí úplně stejně.

Firma (1993)

Zajímavá zápletka, kterou ale zabíjí přemrštěná stopáž a totálně absurdní konec. Tom Cruise se sice dost snažil, ale co si budem, tahle role je na něj šíleně statická. Jsou tu přesně dvě scény kde mu rejža povolil si trochu zařádit a je přímo vidět, jak se při nich rozzáří. Kdyby mu do té kanceláře namontovali hrazdu tak by to možná utáhnul, ale nestalo se. Zkrátka film rozhodně měl na čem stavět, ale úplně to nezvládl a výsledek je tak nanejvýš průměrný.