Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Newyorský detektív Frank Keller (Al Pacino) a jeho kolegovia Terry (Michael Rooker) a Sherman (John Goodman) vyšetrujú sériu vrážd. Obeťami sú výlučne muži, všetci boli zastrelení, všetkých zastihla smrť v posteli za zvukov piesne More lásky a všetci si podali veršovaný inzerát v zoznamovacej rubrike časopisu pre slobodných. Aby našli vraha, Frank a Terry sa vydávajú za osamelých mužov a podávajú podobné inzeráty v nádeji, že ich privedú na stopu. Ozve sa im niekoľko žien, medzi ktorými je aj blonďavá predavačka obuvi Helen (Ellen Barkinová), obetavá slobodná matka malého dievčatka a vášnivá milenka. Frank Keller, skúsený detektív s dvadsaťročnou praxou, ktorý ani vo chvíľach voľna neprestáva byť v strehu, sa do nej zamiluje. Za sebou má jedno skrachované manželstvo a neverí, že by Helen mohla byť chladnokrvnou vrahyňou. Lenže Helen má doma zbierku starých platní, medzi ktoré patrí tiež More lásky, ktorú Keller našiel pri jednej z obetí a naviac má na chladničke označené mená mužov, ktorí sa stali obeťou neznámeho vraha, teda vrahyne. A tak je Frank Keller nútený zvádzať krutý vnútorný boj, kde na jednej strane stojí láska a na druhej varovanie sebazáchovného inštinktu. (TV JOJ)

(viac)

Videá (1)

Trailer

Recenzie (146)

Anderton 

všetky recenzie používateľa

Pomerne známa klasika z osemdesiatok, kde to spolu sluší Pacinovi a Barkinke.Bohužiaľ to nie je až tak napínavé, ako by mohlo, pretože celá zápletka stojí na tom, či to ona spáchala, alebo nie. Čiže je to 50 na 50 a rozuzlenie s ničím iným neráta. Čiže na nejaký moment prekvapenia zabudnite. Ale ono ide skôr o tých hercov a chémiu medzi nimi, ako o nejaký suspense pocit. Ale možno po čase, ak ho niekde budú vysielať, pozmením názor. VIDENÉ ZNOVA: Názor trochu mením, je to slušný triler, ktorý myslím chce povedať niečo o osamelosti ľudí a predovšetkým opustených žien v súčasnom veľkomeste. To ho robí značne nadčasovým. Len to vyústenie a záverečný súboj so záporákom pôsobí ako obohraté klišé. ()

zette 

všetky recenzie používateľa

Harold Becker vsadil na kvalitni herecke obsazeni, ktere se mu myslim vyplatilo. Al Pacino je vyborny. Film ma sice jiste napeti, tajemnou atmosferu... Ale jako kriminalka nebo jako vztah o dvou lidech to uplne dobre nefunguje. Druha polovina osmdesatych let prala v Americe hlavne akcnim filmum a hororum, ostatni zanry mi z te doby prijdou vesmes maximalne prumerne... ()

Reklama

classic 

všetky recenzie používateľa

„More lásky” má síce výstižné názvisko, ako hrom, i rovnakú ústrednú pieseň (na začiatku naspievanú Philom Phillipsom a na konci prespievanú Tomom Waitsom), a na prvý pohľad hodiacu sa do romantického žánru, ale namiesto toho som skôr vnímal „more absurdnosti” , čoho je Priceov scenár vlastne schopný, že zároveň k tomu tiež pridávam, ako si tentokrát Al Pacino nedobre vybral !? Nie totižto každý film, v ktorom sa vynikajúci herec automaticky objavil, stál za pozornosť, a práve komentovaný, je ďalším príkladom toho, že skrátka (po)mýliť sa, je naprosto ľudskou vlastnosťou, aké sa bežne stávajú, aj mne samotnému, kedy som sa opäť trochu sekol... Možno za to v podstate ani nemohol, zrejme sa miestami sám čudoval, aké otrasné dialógy predvádzal, a tak väčšinou radšej býval tesne „pod parou” , aby sa nad nimi celkovo povzniesol ? Béčkový režisér Harold Becker nakrútil filmový brak, ktorý by som si znovu pozrel jedine v tom prípade, ak by sa vystrihli všetky scény s "Frankom Kellerom" , ostala by len "Helen Cruger" , ako sa trebárs skvostne prechádzala po Manhattane... Áno, kvôli Ellen Barkin sa tento nepodarok vidieť celkom oplatí. ()

Topco 

všetky recenzie používateľa

Pacino tradične výborný a Goodman ako jeho parťák potešil. Dosť dlho to inak pôsobí ako predzvesť Základného inštinktu, aby sa to potom zmenilo na romancu, ktorej nie veľmi veríte. Vlastne, celý film ťahá Pacino a jeho herectvo očami. Nebyť jeho, idem s hodnotením tohto neo-noiru oveľa nižšie. Takto to ale zostáva vo vodách lepšieho priemeru. ()

Shit 

všetky recenzie používateľa

Perfektní kriminálka, která má dost podobný rysy jako pozdější opěvovanej Základní instinkt, akorát tam kde v Základním instikntu byli potřeba jak Sharon, tak Douglas, tak tady si vystačí naprosto perfektní Al Pacino sám, až teda na sexuální scény, tam si naštěstí sám s sebou nevystačí, tam mu poůže Ellen Barkin, ale jinak na něm celej film stojí a je fakt perfektní, ostatně jako celej film. ()

Galéria (44)

Zaujímavosti (5)

  • Richard Price původně napsal scénář pro Dustina Hoffmana, ten si ho ale přál přepsat tolikrát, že nakonec jeho roli převzal Al Pacino. (StarsFan)
  • Scéna, kdy jsou kriminálnící zatčeni na "Meet the Yankees" akci, se zakládá na skutečné události. (StarsFan)
  • V poslední scéně filmu je vidět, jak někdo Pacina odstrčí stranou, zatímco on na ulici mluví s Ellen Barkin. Dle tvrzení režiséra Beckera se jednalo o skutečného Newyorčana, který se jim připletl do záběru, a ne komparzistu. Pacino přitom pokračoval v hraní své úlohy bez sebemenšího zaváhání. (StarsFan)

Reklama

Reklama