Recenzie (54)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Neznám ani slova, jak popsat toto filmové dílo. Ra tata tata ta je asi tak rychlost jak rychle se můžete dostat do průseru nejen se zákonem. Magoření pana Nicholsona okázale neotřelé a parádní debilové, kteří jsou možná normálnější než-li kdejaký takzvaný NORMÁL. Ani nepípnete a uuuffff již máte mokrou prdelku
Hranice života (2005)
Nutno vidět několikrát. Různosti pohledů dívaka nás nutí zaujímat různé pozice. Ta moje pozice byla a je velice vděčná a to bytostně na 100%. Jednou jsem byl hlavním hrdinou a potom jen vedlejším či vedle. Nicméně pokud jsme mikrosvět, pak škoda všem jiným životním formám, že nikdy nezjistí jak jsme komplikování. Pokku se nám náš život odehrává jako hra, možná bych byl raději kuličkou v dětském bludišti. Všichni před smrtí pořádně SMEKNĚTE
X-Men: Posledný vzdor (2006)
X-Men mě hodně potěšil. Chtěl bych být pan Magneto a pohrávat si s kovem jak on. Příběh je docela nedůležitý,důležitá je přítomnost těchto abnormálů. Parada
Kosí bratři (1980) (seriál)
krásný večerníček pro malé a mě s přiblblou opakovačkou na začátku tak jako mnoho večerníčku a to je dělá tím čím jsou v očích dětského díváka. Ptáčkové kosáčkové jsou prostě čtveřáčkové
Krysáci (2008) (seriál)
pro mě a pro dětičky dost dobré.Na skládce páni krysáci a jejich trpaslíček Ludvíček dovádějí, skotačí a řeší nejrůznější trable patřící jejich nápadům. Srandy kopec a věcí na skládce také. Vřele doporučuji vidět, třeba jen jeden díl
Quills - Perom markíza de Sade (2000)
Velice dobrý film,pan herec Rush zahrál markýze bravůrně a nad moje veškerá očekávání. Doba nepřeje otevřenosti jemu vlastní a tak chudák markýz trápen nejen dobou, ale také svou posedlostí hledá různá označení pro ženské a mužské genitálie a pak pod rouškou psanou PEREM spojuje tyto příjemnosti a tak trochu formuje do oplzlosti nám někdy více či méně vlastní
Capote (2005)
Hned na začátku je dobré si povšimout lačnosi hlavního hrdiny po zajímavosti. Lidi vždy fascinuje a některé těší utrpení druhých. Kdo film neviděl - je pro náročnějšího diváka. Kdo film viděl - doporučuji se podívat možná ještě jednou. Chtělbych vidět a vždy také pochopit - ne vždy se to daří
Bob a Bobek (1979) (seriál)
bob a bobek - pan Dvořák - bob a bobek - pan kouzelník Pokuston, bob a bobek - kamarádi, bob a bobek - co ráno cvičí. Tak toto vše mě napadá a velice teší při bob a bobek - je Vám to málo ? Tak hlavně na to neházejte bob a bobek
Krkonošská rozprávka (1974) (seriál)
Kuba - hodný trouba, Anče - trochu drzá, ale srdíčko na svém místě, Hajnej - moula, kamarád, rozpačitec. Ovšem pan Trautenberk to je parádník, labužník a chamtivec, nenažrané prasátko. Krakonoš však lesa pán ten je skoro všemi obdivován a tak já jako dospělák - nostalgie, jako dítě - dobtej klobouk a obleček, ale proč ten hodný pán kouří ? Jsem nekuřák a jsem za to rád
Mariňák (2005)
Buzerace také práce a hlavně je viditelné jak lehce si můžete vybrat co dělat. Plnění nesmyslných rozkazů je jedna věc a ta druhá je střílet na člověka jako jsme my, Ty nebo já. Koho tohle doživotně nepoznamená není asi normální. Tento film řekl dost o moderním válčení na dnešních bojištích. Já to nepodepsal