Recenzie (8 234)
Sonny Liston: Ťažká váha (2008)
Chcešli vypnout a sledovat něco, co zabaví, neurazí.. zkus tohle. Je to fajn boxerský (trochu levnější) film se sympaťákem Rhamesem, který by taky zasloužil lepší pozornost a né jen tyhle céčka i když je to fajn. Málokdo tyhle filmy sleduje, protože námětem nelákají.
Son (2021)
Děs.
Snehulienka a lovec (2012)
Mám pro takovýhle fantasy filmy slabost. Lehce nadhodnotím.
Snehuliak (2017)
Horší průměr. Ale dalo se díky temné, ponuré atmosféře a taky Fassbenderovi s Kilmeris.
G.I. Joe: Snake Eyes (2021)
"akčnák" pro děcka.
Snake Deadly Act (1980)
WuTang filmy jsou většinou ta nejlevnější břečkovina o kungfu, co se dá sehnat, ale tohle ještě šlo.
Podvedení (2005)
Nekecám, první půlka je fakt dobrá, ale ke konci to začne srát nudou. Asi se vystřídali režiséři, scénaristi, námětáři, produkce, celej štáb a dotočili to nudaři bez vkusu a zájmu.
Smrtící hledání (1986)
Mohl jsem si ten solidní úlet užít, kdyby to pobralo trochu kvality. Aspon trochu.
Heydrich: Muž so železným srdcom (2017)
Jak na horské dráze.. začátek nuda, pak rádoby rozjezd, pak rychlej dojezd do zase nudy, ke konci fajn. Nevim, dám dvě, znovu to vidět nechci, seru na to.
Smrteľné lži (2012)
Gýr má problémky.. než na ně přijde všichni vymřou nudou. I hmyz zdechne. Padne za vlast nudy.