Recenzie (765)
Pod bodem mrazu (2021)
Solidní průměr. 55%
Ali vie, po čom muži túžia (2019)
Odpočinkovka. Žádné velké zasmání, ale na úterý večer idylka. 45%
Půlnoční nebe (2020)
Dobrej průběh, ale vyblitej konec. 45%
Pre balík prachov (2020)
S politováním oznamuji prni Níznovka, jež stojí za totální hovno. Jedna za nadějný 2 minuty. 10%
Eichmann: Strojca konečného riešenia (2018)
Nedávno jsem si četl o konspiračních teorií a narazil jsem na Adolfa Eichmanna. Film o jeho lovu Izraelskou tajnou službou MOSAD je fascinující. Když se najednou karty obrátí a z velkýho lva se stane lovná zvěř. Dokázal jsem se vžít do každé role, včetně Eichmanna. Našel jsem v něm lítost, ale především dokonání spravedlnosti. 90%
Telefon (2020)
Tak jsem se těšil na tento film, až je mi z toho větrno a pálí mě žáhs. 5% za 5 minut začátku a falešnou natěšenost.
Lov (2020)
Libovej film, presně něco jako očista, jen trochu upravený do jinýho příběhu. Humor plus thriller nemusim, ale tohle byl fakt top! 85%
Drsné mesto (2020)
Spis drsna sračka, ale konec to trochu kompenzoval. 30%
Vánoční výsadek (2020)
Bez smyslu, soudnosti, vaznosti a realnosti.
Dokonalý muž (2015)
Klasická stredeční oddychovka. 50%