Recenzie (378)
Počatie (2024)
Nic se tam neděje, nedrží to temnou atmosféru, twist je nezajímavý, akční finále je vyloženě směšné. Sweeney je zralá na Zlatou malinu. Jediné, co mě vytrhlo z letargie, byla úplně poslední scéna filmu, resp. její vyznění. Člověk, který tohle napsal a myslel vážně, je absolutní asociální degenerát.
Háveď (2023)
SPOILERY *** První půlka super. Gangstaz & bitchiz činžák, postupné šíření pavoučků, působivé scény s jejich líhnutím (byť by se tu dalo výrazně přitlačit na pilu ve stylu The Bay). *** Druhá půlka otřes. Postavy se začnou chovat jako úplní kreténi (hodíme do chodby molotov a pak jsme překvapení, že pavouci utíkají). Pavouci mění chování, jak zrovna scénář potřebuje (občas se bojí světla, jindy ne). V naprosto nevhodných situacích se řeší nesmyslné osobní problémy. A nakonec nastoupí imbecilní ACAB agitka, kdy máme soucítit se zmrdy, kteří svým zmrdstvím pozabíjejí desítky nevinných lidí. Na konci filmu zůstane pak naprosto nevyjasněné, co se vlastně v domě dál stalo a jak pavoučí mor zlikvidovali.
Game Story (2024) (seriál)
Absolutně promarněná příležitost. --- Dokument jen klouže po povrchu, hosté, kteří by mohli zajímavě mluvit 20 minut, mají prostor sotva na pár vět. A to proto, že autoři doslova mezi každé dvě věty cpou rádobyvtipné, místy úplně debilní prostřihy na kdejaký dobový nesmysl, místo aby se drželi tématu a nechali lidi mluvit. Polovinu každého dílu tvoří nudná vata, kdy jsem se tloukl do hlavy, protože bych chtěl dál poslouchat hosty, ale nemůžu. A samozřejmě je to plné debilních politických glos, protože tohle je Česká televize, že. --- Zvládnul jsem čtyři díly. Netuším, pro jaké publikum dokument je. Fanouškům nemá co nabídnout a neznalé nemá čím zaujmout.
V zajatí zla (2023)
Nemůžu jinak než konstatovat, že přední recenzenti CSFD jsou úplní kreténi, protože bez váhání spoilerují hlavní twist ze dvou třetin filmu. Nečtěte tady nic!
Butcher: a Short Film (2020)
Je důvod, proč to tu nemá žádné recenze. Není totiž moc o čem psát. Dobrá hodnocení pramení spíš z kvalit původního seriálu než tohohle kraťasu.
Spider-Man: Cez paralelné svety (2023)
Dvě a půl hodiny a film stejně nedokáže poskytnout jakékoliv rozuzlení, uzavřít jedinou dějovou linku. Místo toho skončí obřím cliffhangerem, jako by šlo o pilotní díl seriálu a další díl se vysílal za týden. Finální dojem je podobný, jako když mě někdo donutí vypnout film v půlce.
Expendables 4 (2023)
Produkce na úrovni studia Asylum. Triky jako z videohry na PS3. Trapný scénář. Apatičtí herci, prkenná Megan Fox. Akční veteráni, kvůli kterým série vznikla, tu prakticky nejsou. Vůbec nechápu, pro koho to točili.
Něco je v hlíně (2022)
Na filmech Bensona a Moorheada jsem měl rád, že přes všechny filosofické přesahy dávaly události v jejich světě nějaký logický smysl. Tady to bohužel neplatí.
The Dark Tapes (2016)
Všechny povídky mají dobrý nápad, ale zabíjí to amatérská režie, špatní herci a směšné triky.
Leaving D.C. (2012)
Nebýt neuspokojivého, otevřeného konce, dal bych body čtyři.