Recenzie (1 101)
Všetko, čo ste kedy chceli vedieť o sexe, ale báli ste sa opýtať (1972)
Možno najslávnejšie Allenovo dielko trpí veľmi nevyrovnanou kvalitou jednotlivých častí, napriek tomu možno povedať, že všetky príbehy sa nachádzajú nad priemerom. A niektoré sú priamo geniálne. Za pozretie film určite stojí- už iba kvôli mnohým odkazom, ktoré dnes odkazujú práve na tento film.
Match Point - Hra osudu (2005)
Po 100x zopakované - netradičná allenovka odohrávajúca sa v UK. Napriek mnohým prednostiam /Scarlett, pointa/ je to stále iba nadpriemer- pomohlo by trocha to prestrihať.
Pokánie (2007)
Hmm, bezprostredne po pozretí to bolo za jasných 5*. Avšak čím viac času prešlo, tým viac som nachádzal v tom veľkolepom príbehu medzery, ktoré hodnotenie sťahujú dole. Napriek tomu, ostávam pri štyroch- za skvelý záver, kameu a soundtrack. Jeden z 1001 filmů, které musíte vidět, než umřete.
Šogun Mayeda (1991)
Nie je to sice film, ktory by posuval hranice zanru ci baziroval na istorickej prestnosti. Zato je v nom riadny kus dobrodružstva, takže ma film drzal od zaciatku az do upneho zaveru. A to sa rata.
Matrix (1999)
Matrix som videl prvýkrat až na DVD, pričom som sa bál, že po tolkých oslavných referenciách budem sklamaný. Našťastie- nestalo sa. Pointa a spracovanie tohto filmu ma dostala do kolien. Perfektná kamera, správne vybraní herci a dokonalý soundrack urobili z Matrixu jednu z periel kinematografie a jeden z mojích najoblúbenejších filmov.
Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov (2005)
S potešením treba skonštatovať, že Episode 3 je jednoznačne najlepšia z novej trilógie, pričom je však nutné poznamenať, že to zas nie je také tažké. Herci konečne (trocha) hrajú, triky sú super a scenár už nie je ako ementál.
Neuveriteľný deň (1993)
Jedna z najlepších komédií všetkých čias. Kdo nevidel môže ľutovať.
Na dotyk (2004)
Film, ktorý ma uchvátil svojou atmosférou a hereckými výkonmi. Scény chatu a strip baru mi ostanúv pamäti ešte veľmi dlho. Tento film ukazuje vztahy tak, ako bohužiaľ často bývajú- chladné a neúprimné. BRAVO.
2001: Vesmírna odysea (1968)
Nuda. To je slovo ktore ma po dopozerani tohto filmu napadlo. Podarilo sa mi to az na druhykrat, pretoze prvykrat som pri nom zaspal. Poznamenavam ze ako pri prvom filme svojho zivota. Enormne prehypovany film.
Barbar Conan (1982)
Najlepsie fantasy do prichodu Pana Prstenov okorenene pravdepodobne najlepsim soundtrackom vsetkych cias. Podla mna najlepsia Arnieho rola a vlastne jeden z mala filmov do ktrorych sa perfektne hodi. Predsa len, je to lepsi kulturista ako herec /a politik/.