Recenzie (292)
Kaskadér (2024)
jimavy film, ale v pulce me to nekde ztratilo.
Kolaps (2024)
Tak jo, ještě se točí dobré filmy. 😀
Duna: Časť druhá (2024)
V některých pasážích jsem si říkal, zda to není moc pro diváky odkojené MCU bordelem. Je to dost hutne a nejsem si jisty jak to pusobi na divaka, ktery nezna knihy.
Temný prípad - Nočná krajina (2024) (séria)
Z počátku mě to bavilo, ale s přibývajícími díly jsem si říkal, že něco úplně nesedí, bohužel poslední díl jen ukazuje jak špatné to vlastně bylo. Nakonec nejhorší True Detective série.
Ninja korytnačky: Mutantský chaos (2023)
Po dlouhé době Želvy, které jsou neokoukané, mají zápletku kdy se nechci zabít a ikdyž to má své "mouchy", tak bych si dal nášup.
Marvels (2023)
V kině bych trpěl, na Disney Plus je to na úrovni běžné spotřebky od Netflixu.
Tvorca (2023)
Lidi jsou na tenhle film zbytečně zlí. V době, kdy točit originální filmy se moc nenosí jsem toho názoru, že si film zaslouží pozornost.
Zabiják (2023)
Není to špatné, bohužel je to postaveno na průměrné zápletce a to je prostě na Finschera málo.
The Covenant (2023)
Slušný military biják, snad až na nerealistickou přesilovku, která to strhává dolů. Rozhodně stálo za shlédnutí.
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Čtvrtý nejlepší Indy.