Recenzie (36)
My sme Millerovci (2013)
Takhle jsem se v kině zasmál naposledy na American Reunion ... super komedie.
Kick-Ass 2 (2013)
Pro mě tak 90% ... oproti jedničce až moc přitažené za vlasy a soundtrack byl slabší, než od svého předchůdce ... ale bavil jsem se a to dost :-)
RED 2 (2013)
Pan Parisot nám ukázal, že to jde i lépe ... Co k tomu říct? Tleskám!
Utrhnutý z reťaze (2005)
Tady se Jet Li opravdu vyznamenal ... Naprostá bomba!
Batman a Robin (1997)
Bohužel ... vždy tomu tak bylo a vždy tomu tak i bude ... Robin je prostě kryptonit kvalit Batmana ...
Ja, legenda (2007)
Škoda toho konce, jinak naprosto geniální záležitost.
RRRrrrr !!! (2004)
Královsky jsem se bavil, dokud se nezačaly všechny vtipy opakovat pořád dokola. Škoda ... mohlo to dopadnout lépe.
Atlas mrakov (2012)
Hodně zajímavý a originální film. Zpočátku jsem byl značně zmaten skákáním mezi příběhy, Nakonec jsem pochopil a mohu říct jen jedno: Tleskám :-)
Tak dobre, ako sa len dá (1997)
Klasika ... Dvojka Nicholson a "teplouš Simon" nemají chybu.
R.I.P.D. - URNA: Útvar rozhodne neživých agentov (2013)
Velmi zajímavý nápad a spousta originálních záležitostí, škoda jen, že film nečerpá ze svého potenciálu. Za mě průměr a pobavil jsem se.