Posledné recenzie (87)
Těla (2023) (seriál)
Takže za prvé, všechny gay scény jsem přetáčel. Už jen za to snižuji hodnocení. Za druhé technické nesmysly. Ta muslimka měla v bance místnost s bombou uzamčenou od roku 1941, kdy jaderná bomba ještě neexistovala, po otevření tam byl na stěně digitální telefon, který v roce 1941 neexistoval, stejně jako ten mobil v bombě. Místnost dle filmu nebyla celých 80 let otevřena a nebylo vysvětleno jak se tam to všechno dostalo🤔Vydržel jsem se na to dívat, ale nad paradoxy se režisér moc nepozastavoval. Konec toho moc nevysvětlil, ale když vypnete mozek, dá se na to dívat, až na ty homo scény🤮
Mladá dáma (2024)
Totálně nelogicky slátaná pohádka. Shrnu děj velice rychle. Princezna z králoství které je v bankrotu je provdána do bohatého králoství, kde ji obětují drakovi, se kterým se zkamarádí po tom co ji zabije otce a nakonec se celá šťastná těší zpět domů, do králoství, kde není ani chleba. Pointa té pohádky mě jaksi unikla.😱🤔👎👎👎
Jedeme na teambuilding (2023)
Mě se ten film líbil, až na ten konec. To jako došly peníze, že to tak nepřirozeně usekli? Úplně to zkazilo celkový dojem.