Recenzie (685)
Smrtonosná zbraň 2 (1989)
Doplňujúce jednotku vo všetkých kladných významoch. Zbožňujem túto quatrológiu. Richard Donner a Jeffrey Boam sú páni vo svojom remesle. Gibson a Glover zase na plátne.
Batman sa vracia (1992)
Tim Burton sa krásne vyšantil. Vianočná, krásne štylizovaná komiksová rozprávka o Batmanovi, Mačacej žene a Tučniakovi. Nie je lepší Batman než Batman sa vracia - čo sa atmosféry a vernosti komiksového videnia sveta týka. Temný rytier sa vzdáva svojej komiksovosti a nadsázky a stáva sa tak skôr krimi drámou podobnou filmu Heat. Batman sa vracia mi však viac evokuje komiks, fantáziu, bizardno, absurdum, grotesknosť, temnosť, noir. Štylizáciu ktorá si vyžaduje veľkú dávku umenia. Burton toto všetko dokázal. Videné prvý krát v roku 1994 Kino YMCA. Masterpiece!
Hviezdny prach (2007)
Veľmi slabé 4. Snaží sa to byť originálne, ale chýba tomu reálne a uveriteľné prostredie. Také ako má Tolkienov svet, alebo Rowlingovej svet. Zaujímavý dej to určite oceňujem. Konečne vyznenie však nenaplní moje očakávanie. Je to rozprávka, nič viac, nič menej.
Kuky se vrací (2010)
Milé, neurazilo. Zaujímavé spracovanie ktoré ale v konečnom dôsledku pôsobí sladkobolne - Spielbergovsky kalkulatívne.
2001: Vesmírna prda (2000)
miestami prda, miestami nuda. tej nudy bolo viac.
Skvelí Ambersonovci (1942)
Trochu sklamanie. Môžme sa len domnievať ako by tento film vyzeral bez zásahu, verím že lepšie. Dobré herecké výkony, zaujímavá téma. Ale nezasiahlo ma to tak ako iné Wellesove filmy.
'Weird Al' Yankovic: The Videos (1996) (video kompilácia)
Najvtipnejšie videoklipy aké som mal možnosť vidieť. Skvelí humor a paródia.
Za mrežami (2005)
Výborná záležitosť ktorá nie každému sadne.
Kurz sebaovládania (2003)
Výborná komédia ktorá je vlastne variácou Nicholsonovej postavy z filmu Lepšie už to nebude.
Sám doma 2: Stratený v New Yorku (1992)
Moja najobľúbenejšia časť Sám Doma. Milujem NYC