Recenzie (160)
Bad Boys 2 (2003)
Když si Martin Lawrence dal 2 ,,exka", tak jsem se pod stolem válel smíchy. Výbuchy, létající auta, kulky......Michael Bay.
Skala (1996)
Akční pecka a super hudba. Moje nejoblíbenější scéna je v umývárkách, když proti sobě stojí dvě elitní jednotky. Jedna vedená Harrisem a druhá Biehnem.
Zlodeji času (2002)
Krapet prdlej film, ale jak říká můj táta: ,,ty by ses vydržel dívat i na monoskop."
Muž na úteku (1987)
Ve scé době se mi to líbilo víc.
Conan (1997) (seriál)
Tohle fakt neeee. Ralf Moeller sice ma Conanovskou figuru, ale seriál jako takový nestojí za nic.
Matrix (1999)
Jednoznačně nejlepší z celé trilogie. ,,Odložte všechny kovové předměty, které nesete. Klíče, drobné mince...Do prdele."
Guľka v hlave (1990)
Tak tohle jsem od Wooa nečekal. Je to úplně něco jiného, než na co jsem od něj zvyklý. Dávám zasloužený 4 hvězdičky.
Zlodej zostane zlodejom (1991)
HK supr akční komedie, nářez.
Kašlem na lásku (2003)
Celkem jsem se nudil. Divná romantická komedie.
Čierny jastrab zostrelený (2001)
Ridley Scott a Hans Zimmer podepsáni pod tímto skvělým filmem. Jeden jako režísér, druhý jako autor soundtracku. Hustý maso. Jeden z mála filmů, který jsem si musel pořídit na DVD.