Recenzie (235)
Má ma rád, nemá ma rád (2010)
Neskutečná nuda.
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (séria)
Tohle není jako původní seriál, tohle je totiž ještě lepší!
Pomsta znásilnenej (2010)
Totální pitomost a navíc dost nudná.
Ba xian fan dian: Ren rou cha shao bao (1993)
Poměrně výživný film. Postava psychopata byla zahrána bravůrně. Policie zde byla celkem otravná, ale výslechy, znásilnění i vraždy zde byly znázorněny velmi realisticky a surově. Dětem bych to nepustil, ale zase tak extra nechutný to nebylo, přeci jen se to opravdu stalo.
Neporaziteľný bojovník (2013)
Celou dobu jsem čekal, kdy hl. postavě zabijou rodiče nebo mistra a jsem rád, že se to nestalo.
Natěrač (2008) (TV film)
Geniální počin o nejlepším odpoledni jednoho natěrače. :-) Ovšem musím souhlasit, že patří spíše do divadla. 4 hvězdičky, už jenom abych trochu zlepšil zdejší podhodnocení.
Pot a krv (2013)
Film o třech naprostejch dementech. To nemůže dopadnout lépe než za 3.
Black Books (2000) (seriál)
Výborný humor, místy absurdní. Viděno v originále i se zdařilým amatérským dabingem.
Elysium (2013)
Pro mě obrovké zklamání. Místo naplnění vysokých očekávání, přišla naprosto bez duchá blbost bez jediné emoce. V tom filmu není nikdo s kým by člověk mohl sympatizovat. Navíc ke konci se stává film tak nudným, že člověk začíná usínat.
Nezvestná (2010) (seriál)
Hůř ozvučenej počin jsem nikdy neviděl!