Recenzie (609)
Československý filmový týždenník (1954) (seriál)
Excelentní ukázka propagandy, kdyby se mi ta léta nehnusila dám pět.
Osudový dotyk (2004)
Námět, který tu snad ještě nebyl a perfektní scénář stvořili něco co tu snad ještě nebylo. Přál jsem jim ať zůstanou spolu :)))
Karamazovi (2008)
Konečně! Konečně český film, který drtí všechny ty předešlé boarďáky a podobné pokusy o filmovou tvorbu. Přes otravný začátek, kdy herci hrají sami sebe se dostáváme k tomu zlatu, které film ukrývá: ústradní dějovou linii na kterou je naroubován další příběh, který filmu dodává tu pravou porci dramatičnosti, protože přiznejme se bez té by to nebylo to pravé ořechové (i tak by to byl ale film skvělý). Co vás čeká? Depresivní prostředí omšelé hutě, úžasný Ivan Trojan. Místy vtipné pasáže a vynikající hudba a .... je toho prostě moc a stále se nemůžu vzpamatovat z přívalu emocí, kterými mě Karamazovi zahltili. Díky :) "Člověk pochopí, že je smrtelný, že nemá naději na vzkříšení. A přijme smrt A přijme ji rád. Bude jako Bůh! A všechno mu bude dovoleno! A jakmile bude člověk Bohem přestane platit jakýkoliv zákon! Všechno bude dovoleno!"
Trainspotting (1996)
Sonda do každodenního cyklu edinburghských feťáků, která nám způsobem svým vlastním ukazuje stinné stránky užívání drog. Myslím, že film skvěle dokresluje soundtrack plný elektronické hudby z první poloviny 90. let doplněný o klasiku např. od Lou Reeda - Perfect day :)
Hale and Pace (1988) (seriál)
Řek sem pocem a zvopakuj, pocem a zvopakuj!
Ja, legenda (2007)
Drama s vynikajícím Willem Smithem v hlavní roli. Vylidněný New York působí opravdu depresivně... Největší výtkou ode mě je asi tohle: alternativní konec by byl o poznání lepší.
Klub bitkárov (1999)
Pohled na muže, které už nebaví žít v tom konzumním světě, který je všude okolo. Nechtějí nakupovat, nechtějí spotřebovávat a baví se na ulici bitkami jako za starých časů. Ikdyž mají dále svá zaměstnání, stávají se z nich na ten okamžik zvířata, zvířata, které jsou pod dobrým(?) vedením schopná všeho. Film tak spěje k tragickému závěru se zajímavým rozuzlením vztahu dvou hlavních hrdinů (tady opravdu skvěle zahraných Nortonem a Pittem). Konec je vážně hodně pesimistický a opravdu mě dostal. Jasných pět. Ano před titulky to tam opravdu je :P
Equilibrium (2002)
Docela dost jsem z toho citil Matrix, ale třeba se mi to jenom zdálo...
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Nechápu za co jsem dal dříve tu jednu hvězdičku, asi jsem se uklikl. Měním na odpad!...
Dallas (1978) (seriál)
Já se na to musel vždy koukat u babičky...a ještě na Dynastii a asi mě to poznamenalo :)