Obľúbené filmy (10)
Skala (1996)
....a svět se rozdělil na dobu před Skálou a po Skále....a svět našel nového Guru všech akčních filmů jménem Michael Satan Bay!!!!
Forrest Gump (1994)
..tento film jsem viděl jen jednou, a to hrozně dávno, ale pamatuju si, že jsem se držel zuby nechty abych po skončení filmu nezačal řvát (brečet), a abych neudělal tečku za svým dosavadním životem, a nezačal se chovat zodpovědně, slušně:) a vážil si všeho čeho mám nejvíc dostatek!!!!...tento film dostane naprosto každého!!, a to je zatraceně velmi dobře!!!!!
Big Lebowski (1998)
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
...neni co dodávat!!!!..všechny komentáře popsali přesně to co bych napsal já!!!!...jen chci napsat co se mi strašně líbilo:...všechny indicie, které nám režisér podsouvá celý film, tak nenuceně, tak citlivě, tím pádem nám všechno docvakne až na konci, je prostě exkluzivní zážitek, a jen pak děkujem ( všem ), že vzniknul, takovýto skvost!!!
Americká krása (1999)
Ničomníci (1995)
Objektivně se musí přiznat, že ten film je zbytečně dlouhý! Ale jinak...první Bay se všemi klady i zápory, komu se nelíbil jeho debut, pravděpodobně ani zbytek kariéry ho nezajímá. Ale Bay jasně naznačil, jakým směrem se budou ubíhat akční filmy, změnil žánr, Mizerové vytvořili mezník mezi oldschool a moderním akčním filmem.
Bad Boys 2 (2003)
Piaty element (1997)
Jeden z mnoha filmů skvělých , které ve mě vyvolaly nebeské pocity a totální uspokojení po všech stránkách............ :)....sednul mi jak prdel na mísu!!!!...nic nepřebývá, nic nechybí.....jeden z mála filmů, které jsem viděl nejmíň 10x,........jeden z mála filmů, ve kterém zazní hlášky, které si chci zapamatovat.....a jeden z filmů, kde Milla vypadá jako 5.Element!!!!!!!