Posledné recenzie (1 049)
Sedm a víc (1973)
Poctivá krimi ze staré školy s charismatickým Scheiderem. Zároveň spin-off French Connection (v sedmdesátkách vzácnost). Toliko k plusu. Mínus za režii. Philip D´Antoni z producentské sesličky Bullita a zmíněné Spojky shledal režírování snadným a bohužel zůstalo u té představy. Slušný scénář a jedna ucházející automobilová honička jsou málo. Inu, když dva dělají totéž ...
Koniec rozkvetu (1972)
´Prasečí bratři´ Weenie a Mary Ann (ano, jmenuje se Mary Ann a hraje ho Gene Hackman:) dluží Chicagskému syndikátu půl míče a nehodlají klopit. Vymahače semelou do párků nebo jitrniček a expres pošlou (poštou) zpátky. Mafie vyhazuje trumfové eso, turbo cool Nicka Devlina. Charizmáče cedícího přes zuby drsné hlášky a samopalem kropící burany (co pracují pro Mary Ann). A to všechno ještě komlikuje Clarabelle. Manželka Mary Ann, co se s Nickem kdysi pelešila! Zamotané, ale pouze na první pohled. Na ten druhý je Prime Cut přímočará krimi říznutá hixploitation. Nic víc, nic míň.
Zvuk zuřivosti (1950)
Poválečná deprese, nezaměstnanost, alkoholizmus. Příležitost života na šikmé ploše, zločin a trest. Všechny noirové atributy v hezkém, úhledném balení převázané stylovou mašlí závěrečného lynče. A to gradované moralizování mi vůbec nevadilo.
Posledný denníček (179)
2024 in cinema
civil war 70%