Posledné recenzie (54)
Čeľuste 3 (1983)
Věřím, že tehdy v tom 3Déčku to mohlo být o level lepší. Ve 2D však můžeme hodnotit jen slabý děj, triky vypadají dost nereálně, rušivě a kazí to pak celkový zážitek z filmu. 30%
Korálový útes 3D (2011)
Dokument, který má smysl hlavně ve 3D. Nedozvíte se nic extra nového, jedná se spíše o relax, dlouhé záběry na korály a mořské živočichy. Ke kvalitě 3D bych řekl, že bylo místama až moc silné, tedy že by si lidi mohli stěžovat na bolest očí. 50%
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti neboli Muž z oceli 2. Jsem rád, že to můžu napsat, protože je to opravdu pokračování předchozího filmu a ten nebyl vůbec špatný. Máme tu stejné herce, hudební motivy, vizuál a atd. Pokud jde o nového Batmana, nemám co bych vytknul. Affleck se na něj hodí skvěle a těšim se na něj v dalších dílech. Hodně cool je honička s batmobilem a náklaďákem. Finále je opět přepálené jako minule s více kliše, ale celkově nenudí. Co mě hlavně štvalo byly odkazy pro komiksové fandy. Jelikož jsem je nečetl, občas jsem se nechytal. 75%