Posledné recenzie (21)
Hon (2012)
Silný filmový zážitek a Mads Mikkelsen je skvělý, ale podruhé se na to už koukat nemůžu...
Strom života (2011)
Pro mě největší zklamání letošního MFFKV. Na nový film Terrence Malicka jsem se těšila, Tenká červená linie i Nový svět mě nadchly a dojaly, jsou to originální, hluboké filmy. Strom života je taky originální, ale vzhledem k absenci děje a poselství ve mně žádné emoce nevyvolal. Akorát mě naštval. Štvalo mě, že herecký bůh Sean Penn neměl co hrát. Štvalo mě, že Brad Pitt hrál naopak moc dobře. Štvaly mě úvahy o Bohu. Štvaly mě i ty dinosauři (ale asi nejmíň, že všeho). Z kinosálu jsem odcházela zklamaná a rozespalá (ano, usnula jsem).
Austrália (2008)
Krásná Nicole Kidman a sexy Hugh Jackman v nádherné, ale i drsné Austrálii. Samozřejmě, že příběh není originální a jde tu hlavně o romantiku, ale ústřední pár je skvělý a scény s australskou přírodou a hnáním dobytka mě uchvátily.