Obľúbené filmy (10)
Rambo (1982)
Sedem (1995)
vůbec nevím co napsat..to musíte vidět!!!
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
kultovní záležitost...
Rocky (1976)
Voľný pád (1993)
užijte si tuhle jízdu přes Los Angeles naplno :-)
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Remember, Red. Hope is a good thing, maybe the best of things and no good thing ever dies.
Americká krása (1999)
Mlčanie jahniat (1991)
vynikající Hopkins i Fosterová+skvělá režie=kultovní filmeček
Krstný otec (1972)
mistrovský kousek...
Čata (1986)
fucking Vietnam