Posledné recenzie (65)
Pinpon (2002)
Zvláštní, velice zvláštní film. Nejprve jsem si říkal, jak někdo může natočit film o ping-pongu a to už jsem viděl film (Skóruj) a ono to v konečném důsledku o tom ani nebylo. Nicméně jak už je řečeno záběry byly moc pěkné, to se jim povedlo a věřil jsem jim to ... Ovšem nejsem zvyklý na Japonské filmy, a tak nevím jestli je tohle normální nebo nadsázka. Každopádně to bylo milé hezké a kdyby trénink byl ve formě Rockyho, dal bych i pět hvězd :-)
Rudy (1993)
Inspirující na jednu stranu, téměř až depresivní na druhou ... kéž bych měl tak Rudyho srdce, mohl bych hrát ligu :-)
My deti zo stanice Zoo (1981)
Drsné, hodně drsné. Nalákalo mě to na knihu, asi si jí budu muset přečíst. Co mi vadilo byl hlavní hrdina, kterej se tvářil zfetovaně skoro pořád i při stavech kdy měl být v pohodě ... Ale ta neskutečná deprese se povedla a ta beznaděj při větě ,,Teď už víme, že můžeme kdykoliv přestat ..." No sebralo mě to :-)