Posledné recenzie (84)
Sobík (2024) (seriál)
Nebylo to špatný, ... na konci jsem ale fakt nevěděl, kdo je vypatlanější, jestli Martha nebo Sobík. Jeden větší dement než druhý :-D
Barbar (2022)
Strašná hovadina, fakt debilita.
Predátor: Korisť (2022)
Bylo to dobrý, ale jelikož mě přímo při filmu napadaly některý věci, který mohli být rozhodně lepší, tak za 4, ... vypiplat to, hlavně v tom, aby predátor ve vyloženým ohrožení života reagoval o poznání lépe, bylo by to klidně za 5. Ono v dnešní době, kdy je člověk vším přehlcen, se to ani srovnávat s jedníčkou moc nedá, protože tohle vyjít v době jedničky, tak by myslím s pětihvězdičkovým hodnocením málokdo váhal.