Obľúbené filmy (10)
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
nejlepší film na světě
Forrest Gump (1994)
film, který vás rozpláče i rozesměje ...
Disturbia (2007)
tenhle film má vše co je potřeba!
Posledný samuraj (2003)
Cruise a jeho nejlepší film, dokonalý příběh!
Zelená míľa (1999)
existuje jen málo lepších filmů, nebo takhle jen málo filmů se tomuto může rovnat - naprosté uchvácení!
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
Kniha je zdlouhavá, místy nudná, ovšem toto je jeden z mála filmů, jenž je možná lepší než kniha... klobouk dolů a velké očekávání Hobita ...
District 9 (2009)
Neotřelé a hodně povedené, nechápu proč není v top 200! já bych si tento film dokázal představit v top 50 filmech!
Riddick: Kronika temna (2004)
Vinova nejlepší role, zde mu věřím i ty vyleštěné bulvy :)
Saw: Hra o prežitie (2004)
Let's play!
Resident Evil (2002)
Další zombie movie, ale tentokrát okořeňěn o skvělou Míli :)