Posledné recenzie (26)
Akty X (1993) (seriál)
Za první dvě řady bez pochyb 5*. Pak už to jde bohužel velmi nehezky do háje. 2* s odřenýma ušima
Křižovatky života (2013) (relácia)
Odpad to je! Kameňák je oproti tomuto velkofilm!
Aljaška v plameňoch (1994)
Moje velká srdcovka a jedna z nejoblíbenějších Segalovek vůbec. Nemůžu jinak než plný počet.