Obľúbené filmy (10)
Lesný duch (1981)
jeden z mých srdcových snímků.
Blade Runner (1982)
Mucha (1986)
Zásadní body horror, který se hnisavě otevírá mnohým interpretacím (stárnutí, rakovina, AIDS). Cronenberg zde dovedl své trademarky k dokonalosti a vytvořil tak nadčasový žánrový film, který neztrácí kouzlo a napětí ani při opětovném zhlédnutí.
Zodiac (2007)
precizni zalezitost, ktera si zaslouzi plne hodnoceni a hlubokou poklonu.
Zúriaci býk (1980)
Votrelec (1979)
Čeľuste (1975)
Vynikající monster horror, kde se pracuje s psychikou diváka podobně jako ve Scottově Alien. Ovšem s využitím rozdílného chronotopu, jehož následkem Spielbergův film může děsit i dodatečně, třeba někde u vody. Zabývat se všemi prvky, který tento film učinily legendou, je zbytečné.
E.T. - Mimozemšťan (1982)
Baron Prášil (1961)
Naprostý skvost, který nestárne.
Big Lebowski (1998)
Vynikající variace žánrů(u) a oslava milého stupidismu z pera pánů Coenových, kterou miluju. Postmoderna v podobě křišťálového lustru, který se zpomaleně řítí na váš vytlemenej ksicht.