Posledné recenzie (131)
Furiosa: Mad Max sága (2024)
Mal som obavy, keď pecka Mad Max z roku 2015 je neskutočná jazda...tento prequel dopadol našťastie výborne. Mal som obavy aj s Chrisa Hemswortha, či sa tam hodí, keď som ho často videl ako vtipného Thora čo furt zachraňuje svet... nakoniec som dospel záveru, že sa sem hodil, negatívny a krutý so štipkou psycho uštipačného humoru. Akčné scény brali dych, top.
Tetris (2023)
Nečakane výborný film a pre mňa ešte silnejší zážitok ako fanúšik a zberateľ Nintenda. Som rád že vlastním prvý Game Boy a aj Tetris. Po tomto filme to budem vnímať všetko inak. No nič, idem sa aj ja zahrať Tetris :)
Avatar: Cesta vody (2022)
Tak, dožil som sa pokračovania po 13 rokoch. Príjemný a napínavý druhý diel bol pastva pre oči a detaily. Hoci som nevidel v IMAX, ale to štandardné 3D + 4D Box zážitok bol s pevnený pre hlbšie splynutie na Pandore. Akcia bola viac osobnejšia ale dynamická, no udalosti miestami drsnejšie. Soundtrack tu nebol až taký výrazný ako v prvom filme. Som rád že konečne som mohol vidieť "normálne" scifi s úžasnými momentami. Oproti prvému dielu tu bolo oveľa menej reálnych hercov, ale nevnímal som to ako problém, možno len moja osobná výhrada. V Avatar 3 to môže byť všetko inak, to uvidíme a nebudeme čakať až tak dlho :). Ešte dodám, že tá cez 3 hodinová stopáž pretiekla rýchlo a osobne mi nevadila. 16.12.2022