Obľúbené seriály (6)
Hra o trůny (2011)
Pro mě seriál č.1...nějaká malinkaťoulinká chybička se vždycinky najde,to je všude,páč nikdo a nic není dokonlé,ale zde mi vadila,jen jediná věc...absence nějaké větší bitvy,víc ukázat,vlastně většinou aspoň trochu...ukázat...většinou děj přeskočí,že už je po...hm...já čekal jak začnou padat hlavy,sekat ruce,lítat střeva,stříkat krev a sračky a.......nikdy pořádně nic......i tak ale skvělá podívaná,která v žádném případě nenudí,každý si najde hrdinu/záporáka či více komu fandit,sledovat orgie,rozmanitost kultur a zemí v tomto skvěle vytvořeném světě intrik,zkrátka středověk,jak jsem si ho vždy představoval(samo bez těch draků...nebo ne :-) )
True Blood: Pravá krv (2008)
Měním na 5 * ...páč dnes netrpělivě čekám na manželku až přijde z odpolední a pustíme poslední díl poslední série Šukíny(tak seriálu říkáme,Šukí totiž osouložila v seriálu snad všechno)...pro nás sejrož č.4 ....co dodat,vydrželi jsme hltat až do konce a to mluví za vše......
Walking Dead (2010)
Maximální zombieřežba s veškerou tou seriálovou vomajdou....ale to k seriálu prostě patří,spousty postaviček a jejich osudy...za zmíňku určitě stojí masky,nemají chybu,nemám absolutně žádné výhrady....s manželkou i dětmi :-D se už nemůžeme dočkat 4té série....pro mne,seriál č.2.
Naruto: Šippúden (2007)
miluju anime a Naruto je můj unik ze všedního světa...někdy blboučký,někdy dojemný,někdy brutální,někdy spousty citů....zkrátka,tady je absolutně vše,zmíním bitvu s Peinem,nejlepší s celého sejroše!!!...jediné co mě maličko vadí...jsou ty vzpomínkové díly,to nemusím....pokud by si to tvůrci odpustili,jen sem tam něco a nasekali stopáž do 50ti minutových dílů...byl bych maximálně spokojený...datebajo...
Hannibal (2013)
Geniální doktor v podání Madse z kterého stříká charizma všemi póry,se všemi a se vším manipuluje,stojí defakto v pozadí všeho,čeho se v seriálu dočkáme,aniž by vzbudil nejmenší podezření a do toho k čertu,aby toho nebylo málo pořádá pro zúčastněné přeživší kulinářské hody z orgánů obětí na které nemá ani Polreich...Zděnku...jsi v prdeli!!!....pološílený Hugh a další skvělé obsazení nemělo chybu....seriál se tak líbil,že jsme ho dali za víkend...pro mě s. č. 3.