Obľúbené seriály (10)
Star Trek: Nová generácia (1987)
the best of the sci-fi !!
Červený trpaslík (1988)
Legenda!
Black Books (2000)
Dr. House (2004)
Ajťáci (2006)
Hviezdna brána (1997)
Profesionáli (1977)
M.A.S.H. (1972)
Chowder (2007)
Krásne detsky naivná, farebná animácia, doplnená o vyborný dabing (pôvodný). Húmor je skoro anglický a nie až tak vhodný pre deti. (ťažší húmor)