Posledné recenzie (49)
Saw X (2023)
Celkom dobré to bolo, ale chýbalo tomu určité kúzlo. Táto časť bola trochu romantická až filozofická. John Kramer tu vyzerá skoro ako hrdina, ktorý bojuje proti zlu. Trochu zvrátené, ale dalo sa vydržať.
Sound of Freedom (2023)
Veľké odhalenie sa nekoná, zase sme tam, kde sme boli. Rozvojové krajiny sú tie zlé a Amerika ako vždy, tá dobrá. Statoční Američania zachraňujú bezmocné malé deti. Žiadni ilumináti, žiadni boháči z Floridy alebo z Kalifornie. Len upotení a špinaví grázli s pochybným pôvodom. Ďakujeme Jim, že si nám to ukázal takto natvrdo. Konečne vieme pravdu.
Ostrov (2023)
Celkom dobrý film. Chcelo by to menej dialógov a viac prírody, ale dalo sa pozrieť. Na malom ostrovčeku veľký vodopád. Ale čo tam po logike, hlavne, že je romantika. Tak ma napadlo, či tú haváriu nemá na svedomí Alice, ženy sú nevyspytateľné.