Obľúbené seriály (8)
Posledný tanec (2020)
Narcos (2015)
Dva a pol chlapa (2003)
Absolutní top mezi seriály. Stačí říct jedno jméno - Charlie Sheen! Charlie Sheen udělal z tohoto seriálu to, čím je: zábavný, atraktivní, jednoduché a úderné vtipy/hlášky - až je mi občas Alana líto.. Mimo jiné velice dobře se na to kouká z pohledu muže ;-) Jen obrovská škoda, že Charlie musel kvůli svým problémům a také svému lifestylu skončit...
Tie roky sedemdesiate... (1998)
Simpsonovci (1989)
Spartakus (2010)
Seriál, který mě opravdu bavil! Díl od dílu lepší, až ke 13. dílu první série, který byl asi nejlepší z celé série. Gladiátorské souboje jsou perfektně zpracované, sice někdy až moc krve, ale i přes to výborné! Batiatus - mistr intrik mě chvílema štval, avšak byl nedílnou součástí série. Galský šampion Crixus, thrák Spartakus a Doctóre byli pro mě tím nejlepším:-) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Ani dokoukání všech dílů nezměnilo vůbec nic na mém hodnocení. Jsem prostě super spokojený. Po první sérii jsem si dokonale zvykl na krev všude možně. Hltat jsem díly i v 7-8 kouscích za den. Úžasný Ganikus, který mě bavil jak v boji, tak mimo něj - především hláškami :D byl asi tím nejlepším v druhé části seriálu. Spartakus se až příliš stranil, věnoval se taktice. Crixus zase naopak bez přemýšlení "Hrrr do boje" jako za Husitů. Abych to shrnul jsem spokojený a rád se na všechny díly podívám znovu :-) "Vypadněte!" "Ale to je můj stan!" "Vypal!!!" "Pojď najdeme si jinej..."