Posledné recenzie (61)
Furiosa: Mad Max sága (2024)
Mistr George Miller to opět dokázal a znovu ukazuje že věk je pouze číslo. Je to mistr který ví jak se dělá opravdová akční jízda. Ale upřímně musím říct že Max (Hardy) mi tam opravdu chyběl. Chris v podání Dementuhuse byl skvělý,ale i když hodnotím plným počtem Zběsilá cesta byla za mě o maličko lepší. Doufejme tedy jen že se ještě dočkáme Wastelandu s Tomem Hardym!!! Prosím Mistře pokračuj.
Zabiják (2023)
Prostě od toho nesmíte čekat klasickou řezničinu. Ale ano je to slabší kousek Finchera,ale stále kvalitní podívaná. Fassbender podává dobrý herecký výkon a líbí se mi i styl vyprávění z jeho osoby. 3,5* 🙂
Expendables 4 (2023)
Myslel jsem že jsou recenze až moc kruté,ale po zhlédnutí musím přiznat že jsou oprávněné. Bohužel asi neměl tento díl vůbec vzniknout. A ani se nedivím že se do toho ústřední dvojci Sly a Statham nechtělo. Tohle byla hrůza která nemá se sérií Postradatelných nic společného. Ne vždy se vyplatí dělat další pokračování. První a druhou partu Postradatelných prostě nic nemůže překonat!