Posledné recenzie (118)
Černá zmije - The Black Adder (1983) (séria)
Typický britský, suchý humor je můj šálek čaje, a tento seriál je jeho dokonalou ukázkou. Jsem z toho nadšen, a to jsem prosím zatím viděl jen první sérii, která je podle hodnocení nejslabší. Takto geniální hlášky a nadávky se objevují snad jen v Red Dwarf (pokud se srovnávají seriály tohoto typu). Atkinson se díky svému výkonu v Černé zmiji posunul v mém žebříčku komiků a opět dál.
Láska nebeská (2003)
Tento film opravdu krásně pohladí po duši. Je v tom hodně kýče a hodně sentimentality, ale je to tak pěkně natočené, že to člověku přijde vyloženě dojemné. Vždyť v životě se objeví také spousta sentamentálních scén. Jeden z nejlepších filmů zabývajících se láskou, kamarádstvím a vůbec vztahy mezi lidmy. Když to srovnám s umělotinami typu Pojišťovna štěstí atd. je jasné, co je dělané realisticky a tzv. ze života, a ne tak šíleně uměle jako právě tyto seriály. Přitom se v nich řeší prakticky to samé. Herecké obsazení je výborné(opět skvělý Neeson, ničím nepřekvapující Grant a hlavně vyhaslá rocková hvězda se svým hitem v podání Billa Nighyho). Tady je bodování spekulativní, ale z mého pohledu si Láska nebeská 5 hvězd zaslouží, protože je to nebeský film.
Björk - Pagan Poetry (2001) (hudobný videoklip)
Tento videoklip je vyloženě audiovizuální bomba.