Recenzie (327)
Fallout - Season 1 (2024) (séria)
Ok, ok, čas si to znovu zahrát. Výborně provedená adaptace.
True Blood: Pravá krv - Season 4 (2011) (séria)
Včera jsem se viděla s kamarádkou a probíhalo to asi takhle. Já: "Koukám znova na True Blood a jsem ve čtvrtý sezóně." Ona: "A co se tam děje? Já už si to nepamatuju." Já: "Erik má amnésii a Sookie se o něj stará ve sklepě. Za mě peak, nic dalšího v životě nepotřebuju." Ale vážně, baví mě nejen hodnej Erik, ale i Jessica, Pam, Tara, Jason, Lafayette s Jesusem. Všechny postavy se pořád někam rozvíjej a pořád se něco děje a hlavně ten příběh někam spěje. To se o většině seriálů "o upírech" říct nedá, protože nebývaj o ničem hlubším, než o romanci. Tady je vykreslený syrový svět, jak by byl, kdyby mezi námi skutečně chodili upíři (a vlkodlaci, měňavci, jánevímcovšechno), angažovali se v politice a dožadovali se svých práv.
Irské přání (2024)
Irsko zalité sluncem a dospělý Eragon. Bylo to velmi povrchní, ale já jsem spokojená.
Neobyčajná - Season 1 (2023) (séria)
Ta první série byla strašnej nářez, hýkala jsem smíchy! Za mě tu vládne neokoukaný humor a hlavní hrdinka s irským přízvukem, která se snaží ve světě plným superschopností nezbláznit. A vlastně mi i hrozně vyhovuje jak je to všechno zasazené do takového všedního dění londýnského života. No a kocour je samozřejmě nejlepší. :)
Moderná rodina - Season 1 (2009) (séria)
Jsem ráda, že jsem si na tenhle seriál počkala. Letmo jsem jej zaznamanela v televizi, když vycházel, a formát ani humor mě nezaujal. Dneska si ale oboje o to spíš užívám!
Chudiatko (2023)
Akorát jsem se vrátila z BioOka a musím pět ódy. Jeden z nejzajímavějších a nejbohatších filmů, které jsem za dlouhou dobu viděla. Jsem absolutně nadšená.
Nová holka - Série 7 (2018) (séria)
Jsem ráda, že poslední řada měla tak málo epizod, protože už fakt nebylo co vyprávět a bylo jen na čase to všechno ukončit. Ale tenhle seriál má tak jedinečný smysl pro humor a nesmrtelné hlášky, že se k němu vždy moc ráda vracím.
Zelenáč (2018) (seriál)
Cop cuties. 🎶 Tenhle seriál si me postupně získal a teď, když jsem "up to date", se nemůžu dočkat nových dílů. To herecké obsazení je top. Chemie mezi postavami jedinečná. A přestože je to jen "další policejní seriál", každý příběh nabízí hloubku a hlavně humor, něžnost a charisma. A kolikrát i nepředvídatelnost. Jistě, některé epizody jsou slabší, ale u mě převládá ten celkový dojem. Když se na seriálu podílí skvělá crew a herci, je to znát. A to je přesně tenhle případ. :)
Zelenáč - Zapadákov (2022) (epizóda)
Nejdřív Dim & Juicy, pak Elroy a ještě Pete. Tahle epizoda má v-š-e-ch-n-o! A já můžu umřít.
Zelenáč - Série 3 (2021) (séria)
Dějová linka s pokřiveným poldou, který málem zabil Westa mi přišla skvělá. A reálná. Nevím, proč jí tu všichni hejtí. Na druhou stranu šéfka guatemalského drogového kartelu mi coby antagonistka přišla oproti sériové vražedkyni z první série jako slabý odvar. Miluju Tima s Chen a koukám na to už hlavně jen kvůli nim. 🫠