Obľúbené filmy (10)
Kopyto (1981)
Dracula (1992)
Dom veselých duchov (1988)
Korzický prípad (2004)
Korzicky priprad som videla 1x pred par rokmi. Mila komedijka, hlavne pre milovnikov J. Rena+Claviera. Po zhliadnuti filmu som si slubila, ze sa raz na Korziku dostanem. Stalo sa. A potvrdzujem ... je to tam velmi podobne ako vo filme, sudrzny kraj. Film ukazuje krasnu korzicku pospolitost, vyjadrovanu castokrat liberalnymi piesnami, a dych/vyrazajucu prirodu. Pobavi vtipkami francuzskeho humoru, a uzasnym Renom... Len sa divim, ze tam nespomenuli Napoleona ... :)
Čierna mačka, biely kocúr (1998)
Film, na ktorý sa oplatí pozerať, keď máte zlú náladu. Zavedie Vás do sveta chudobných a napriek tomu bohatých ľudí. Skvelý soundtrack. Odporúčam originál + titulky. Bubamaraaaaaaa :)