Posledné recenzie (57)
Odznak Vysočina - Mŕtva z mlyna (2023) (epizóda)
Hovadina od začátku do konce. Tupé motivace a jednání postav mě opravdu ubíjelo. Jeden podezřelí se nechá bezdůvodně věznit, druhý pod pohružkou rozorání záhonu raději kápne božskou. Opravdu tohle někoho baví? Naprosto iracionální sled událostí a chování většiny postav.
Prípady 1. oddelenia - Električka (2022) (epizóda)
Už po první epizodě série jsem si říkal, že to nemůže být lepší. Epizoda 7 a každý nový díl zatím posouvá laťku výš a výš. Neskutečná práce!
Bezva zuby na zásnuby (2022) (TV film)
Další zbytečný film.