Recenzie (134)
Neviditelný symbol (2010)
Nepochopený příběh, beztvarý snímek. Bod snad jen za Jessicu Albu, která ovšem není tak sexy jako v jiných filmech.
Všemocný (2011)
Jo dobře, ale už prosím nikdy ne nápad s všemocnou pilulkou. Připadal jsem si jako zdrogovaný a to jsem nic nepozřel. Opravdu ulítlí nápad.
Valentín (2010)
Moc přeslazené, takto ocukrovaný si nedělám ani čaj. Škoda.
Prenasledovaný (2011)
Od desáté minuty jen čekám na konec, jaké rozuzlení si pro nás Collet-Serra připravil. A když to přijde začne se výsledek dvakrát zamotávat. Přesto je to napínavý snímek s chytlavou zápletkou. Doporučuji.
Dilema (2011)
Hrozně nezajímavý film bez příběhu, resp. vedlejší linie nového hlučného motoru v automobilech je barevnější než-li ta s hrou na pravdu. A to se scénáristovi nepovedlo.
Na vlásku (2010)
Překvapilo mě, jak je zpracování vtipné a zajímavé. Strach z počátku z nové pohádky se ztratil mezi ucházejícími písničkami muzikálu a hlavně v záplavě humoru.
Skús ma rozosmiať (2011)
Škoda toho sladkého příběhu, kdy muž najde to pravé vždy nejblíže sobě. Toho mám již dost a prostě už nápad nefunguje. Ale já dal na český název a zkusil jsem se rozesmát. A jak se dařilo! Výborně, opravdu humorný film na odpoledne či večer s přáteli. Havajský výlet byl vysmátý od začátku do šťastného svatebního konce. Snad se zas brzy najde podobná komedie.
Život v jednom dni (2011)
Už námět projektu byl zajímavý. Cením si pozice režiséra, který sestříhal báječný mix zážitků z celého světa, přičemž předem netušil, jaké záběry bude mít k dispozici. Snímek zobrazuje barevnost naší planety a rozmanitost lidských příběhů. Za mě rozhodně pět hvězdiček.
Rio (2011)
Průměrná animovaná pohádka. Modří papoušci Ara barevnou story dobře obohacují.
Hanna (2011)
Trošku Alenka v říši divů objevující dnešní svět, poté co byla uzavřena v chatě daleko od civilizace. Příjemně natočené a skvěle doplňující hudba The Chemical Brothers.