Obľúbené filmy (10)
Equilibrium (2002)
Můj oblíbenej Bale v jeho nejlepšim filmu. Daleko lepší film než Matrix i když se řiká že ho vykradl ale je mi to jedno. 110%
Kam orli nelietajú (1968)
Můj nejoblíbenější válečnej film. 110%
Skala (1996)
Nejdokonalejší akční film všech dob. (a že jsem těch akčních filmů neviděl málo!) Herci jsou perfektně obsazeni,hlavnímu záporákovi jsem dokonce fandil protože Ed Harris je neskutečnej sympaťák. Co se týče hudby tak je to TOP soundtrack. Zimmer vytvořil něco neuvěřitelného. Když k tomu všemu přidáte,honičku po San Francisku,velice vytálního dědka v podání Seana Conneryho,laboratorní krysu Nicolase Cageho,Alcatraz,komando v čele s Michaelem Biehnem tak nelze dát míň jak 110%
Votrelec (1979)
Nejlepší díl z celé Quadrologie.
Predátor (1987)
Naprostá dokonalost. Neznám herce kterej by se na to hodil víc než Árný. Doporučuju dvoudiskovou verzi na DVD,jsou tam suprové bonusy jako třeba když si Árný v klidu hulí doutník a přijde za nim predátor :)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
LEGENDA!
Bournovo ultimátum (2007)
Závěrečnej díl perfektní trilogie. James Bond už je Out :)
Rain Man (1988)
Perfektní film + perfektní soundtrack.
Collateral (2004)
Vynikající film. Perfektní herci, hudba, prostředí, scénář... prostě MAZEC!
Verejný nepriateľ (1998)
Dokonalé