Recenzie (54)
Genesis - koncert v Římě (2008) (koncert)
Krásný koncert. Phil Collins ještě v plné formě. I slzička ukápla.
Bratia (2023)
Mírné zklamání. Čekal jsem více. Po stránce technického provedení, výpravy a hereckých výkonů nemám žádné výtky. Poslední třetina filmu, kde je vyobrazen útěk do Německa, je hodně sugestivní a napínavá. Kupodivu se film asi bude více líbit divákům, pro které jsou bratři vrazi.
Buko (2022)
Po všech stránkách vydařený film. Už dlouho jsem se v kině tak nedojal. Z kina jsem odcházel s mokrým kapesníkem. A to nemám rád koně. Čtyři plné hvězdy.
Svet pod hlavou (2017) (seriál)
Po všech stránkách dokonalý seriál. Určitě jeden z nejlepších po revoluci.
INXS: koncert "Live baby live" (1991) (koncert)
Neuvěřitelná energie a radost z hudby. Michael byl geniální zpěvák, velká škoda, že už není mezi námi. Plná palba hvězdiček je samozřejmá. 👍
Šarlatán (2020)
Vynikající film po všech stránkách. Ivan Trojan podal "oskarový" výkon v hlavní roli. Film, který mi bude dlouho ležet v hlavě. Samozřejmě 5 hvězdiček.
Mladý papež (2016) (seriál)
Boží seriál s geniálním výkonem Jude Lawa. Pastva pro oči i duši. 10 dílů mi uteklo tak rychle, jako snad žádný seriál předtím. Někdy si ho dám určitě zase znovu.
Zúfalci (2009)
Nemůžu jinak. Jsem Jablonečák a Jitku znám. Srdcovka.
Dvaja muži v meste (1973)
Dokonalý film. Závěrečná scéna se nezapomene.
Bazén (1969)
Jedním slovem NÁDHERA. Takovéto filmy už se bohužel netočí.