Recenzie (24)
Láska na první polibek (2023)
Divím se že má film tak málo procent, pro mě po dlouhé době opravdu hezky spracovaná, zajímavá romantická chvílemi komedie. Neotřelé a se zajímavým nápadem.
Batman (2022)
Za mě nejlepší Batman 🦇
Homár (2015)
Tak to je tak bizardní kousek 😃. Nemohl jsem od toho odtrhnout oči, ale po zhlédnutí jsem oněmněl. To se prostě musí vidět, to se ani nedá vyprávět 😃.
Hlásateľ správ: Príbeh Rona Burgundyho (2004)
Párkrát jsem brečel smíchy ale většinou humor pokulhává.
Nikto (2021)
Povedená oddechová střílečka na odreagování. John wick hadr
Případ Wanninkhof–Carabantes (2021)
Dosti podprůměrné oproti jiným krimi-dokumentům.
Sophie: Vražda v západním Corku (2021) (seriál)
Me se to líbilo, zajímavé rozhovory s účastněnými….
Trpaslík (2017) (seriál)
To je chvílemi taková kravina a sranda že sem nic podobného snad neviděl :-D. A Suchoš tady fakt exceluje.
Tiché miesto (2018)
Originální solidní horor. Není nouze o napětí.
Proč jsi mě zabil? (2021)
Oproti ostatním případům a dokumentům dost podprůměrně spracované i příběh nic moc.