Recenzie (214)
Hodina vlka (2019)
Pro Naomi mám slabost a nebýt tam ona, tak vypnu ještě dříve než za hodinu. Bohužel naprosto o ničem.
Smrtící důkazy (2014)
Hašení požáru zrapné, ale posledních záběr super
Nebe a dudy (1941)
Jeden z nejlepších filmů, vždy se rád podívám.
Odcizení (2024)
No nevím co tím chtěl autor popisu k filmu zamýšlel, ale po hodině a půl ve filmu k žádnému vyšetřování vraždy nedošlo....
Krvavě rudé nebe (2021)
Tak to se mi líbilo
1597: bitva u Myeongryang (2014)
Film hodnotím kladně, bohužel viděl jsem jen dabovaný v češtině s Liborem Teršem v rolích asi 50 postav, kde u každé měnil intonace hlasu a bylo pro mě otřesně bolestivé dokoukat a zkazilo mi to lepší dojem z filmu. Libor Terš je prostě nejhorší dabér všech dob.
Popolvár najväčší na svete (1982)
Vůbec se mi to nelíbilo a nevtáhlo do děje.
Rýchlo a zbesilo 8 (2017)
Neskutečná hovadina
Jurský svet: Nadvláda (2022)
Pěkné, až na toho malého spratka
T-34 (2018)
Super a scéna na zastávce nemá chybu