Recenzie (296)
Tvorca (2023)
Neuvěřitelně podhodnocený film. Já si to užil až skoro na max., ale uznávám pár chyb se našlo. Ale takhle si prostě představují sci-fi. Skvěle do detailu zpracovaný fiktivní svět s myšlenkou a emocemi, které mě zasáhli. Tohle si zopakuji.
Mandalorián - Kapitola 4: Útočisko (2019) (epizóda)
Dle mého názoru zcela zbytečná epizoda, která dost shazuje a nereflektuje předešlý děj...tohle klidně mohla být epizoda 8., 12, 2008... seriál bez děje, postaven na nezávislých epizodách sem nechtěl 😢
Král (2019)
Krása! Historické drama jaké se často nevydá. Žádná snaha si podplatit diváka, ale prostě jen zprostředkovaná cesta do minulosti. Kdy válka, politika i život vypadal naprosto jinak. V kině by to bylo asi jiné, ale na druhou stranu v dnešní době by se takový film ani do kina nepodíval. Děkuji Netflixu za zážitek.
Úplně debilní zprávy (2018) (relácia)
Tak uvidí jestli ukáže ty kozy jak se pasou...
The End of the F***ing World (2017) (seriál)
Na jeden zátah a přesně mi to zahrálo do noty ..asi to není pro každýho, ale když tomu člověk přijde na chuť nejde přestat.
The Haunting - Dům na kopci (2018) (séria)
Tak tohle se Netflixu hodně povedlo! Skvělej seriál se skvělými herci a ještě k tomu dokonale natočený. Má to sílu, má to hloubku a bál jsem se u toho. Těch pár chybek, které tam byly jsem ani nevnímal. Opravdu síla!
Mestečko Twin Peaks - The Return (2017) (séria)
Je to Lynch o tom žádná, ale bohužel Lynch co má story tak max. na 10 dílů a oni po něm chtějí 18...jak z toho vybruslit a nepodělat to? Nevím a očividně to neví ani Lynch takže za mě celkově zklamání ač při hodnocení jednotlivých dílů bych se hodněkrát dostal i na 5*...jinak myslím, že tentokrát se to dá i jakž takž celé pochopit a není až taková brutalita jako Inland Empire, takže celkově Twin Peaks samo best, ale ten návrat byl trochu moc dlooouuuhhyy...10 dílů a budu a spokojenější...
matka! (2017)
Bez hodnocení, vlastně ani nevím co hodnotit. Nemám tu schopnost hledat v tom něco co tam třeba ani není. Kdybych dal odpad nebyl bych daleko od pravdy a kdybych dal 5* byl bych na tom asi stejně. Tohle se musí vidět a nekritizovat a nebádat nad tím.
Westworld (2016) (seriál)
Tohle by se mělo hodnotit až po zhlédnutí celé série. Začátek totiž moc neodpovídá celkovému pojetí a pokud hodnotíte po jednom či dvou dílech je to hodně neobjektivní. Dokoukejte to celé a zjistíte že rok 2016 se zapíše hodně dobře do statistik nejlepších seriálů. Už jen díky Westworld a Stranger Things! Tak druhá série je jiná hodně jiná, ale možná ještě lepší. Tenhle seriál mě má v hrsti a asi mě jen tak nepustí.
Pozůstalí (2014) (seriál)
Po první řadě opravdu doporučuji a vrhám se na další sérii. Tak 3. série a je tu konec. Viděl jsem vše co jsem chtěl a potřeboval. Děkuji 100%