Recenzie (38)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Uff, extremne nudna vykradacka bez duse.
Vyháňač diabla: Znamenie viery (2023)
extremne nudna sracka, ktora so zanrom horor nema spolocne nic. odpad.
Equalizer 3: Posledná kapitola (2023)
Skvely denzel, Malebne lokacia talianska, paradna kamera a fajn akcia. Najlepsi diel a skvely film.
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Neskutocna hovadina. 2* za mikkelsena a banderasa. Waller-bridge extremne nesympaticka.
Strážcovia galaxie 3 (2023)
Po endgame prva fajn marvelovka.
Čierny Panter: Navždy Wakanda (2022)
opat raz extremna nuda a dalsi dodatok k nastavajucim femvengers. meh.
Avatar: Cesta vody (2022)
v podstate ctrl c - ctrl v Avatar 1 v inom biotope.
Pán prstenů: Prsteny moci - Série 1 (2022) (séria)
Tak hned na uvod, na odpad to nie je ale urcite ani na 4* alebo 5*, nepochopitelne ako niekto tomuto moze dat plnu palbu, bud je jednoduchy alebo mu staci aj servirovane hovno na striebornom podnose. Tento serial pochovali nesympaticke postavy bez stipky charizmy, ktore este k tomu vacsinu casu jednali dementne a detinsky. Obrovske mnoztsvo nelogickosti a dier v kazdej jednej epizode (povnost, pyroklasticka vlna.. atd atd). Stupidne pseudofilizoficke repliky postav ktore cato nemali ani hlavu ani patu. Neskutocne debilna dejova linia s otravnymi hobbitmi, skoda ze ich ta albinka neupalila. Ano, sem tam boli cool scenerie a niekedy sa nasiel aj cool moment ale to je asi tak vsetko.
Hellraiser (2022)
Extremne nesympaticka hlavna protagonistka. Avsak ma to par zaujimavych napadov, fajn design cenobitov a slusne gore. Za mna silne 3*.
Jeepers Creepers: Reborn (2022)
Nepochopitelne ako niekto tomuto dal 5* :D. Neskutocny odpad s otrasnymi efektmi, minimom gore a Creeperova maska je hrozne urobena az komicka. Podstatne horsie ako snimok z 2001 vo vsetkych ohladoch.