Recenzie (85)
Vražedná jazda (2023)
Průměrné béčko sklouzávající trošku k televiznu. Pobavila mne jedna nechtěně směšná CGI scéna.
Volání netvora: Příběh života (2016)
Alienbabička stále šarmantní. Film spíš pro lidi, kteří už o někoho někdy přišli, pro ostatní to bude moc tlačení na citovou pilku.
FC Roma (2016)
Líbí se mi, že to ty chlapi nevzdali. I když třeba nejsou úplně svatoušci, tak se mi líbí, že chtěj k fotbalu přitáhnout i děti, což je lepší než je nechat napospas ulici. Jako mladej jsem fotbal dost hrával, tak jsem se nějak do snímku vcítil. Dokument bych doporučil i lidem s averzí, chvilkama si člověk přišel i jako u sledování Okresního přeboru.
Miluj ma! Prosím... (2004)
Zvláštní film a chvílema se v tom člověk ztrácel.
Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej (2016)
Burton umí i líp.
Terapie - Série 1 (2011) (séria)
Jsem moc rád, že takovỷ seriál vůbec vzniknul.
xXx: Nová dimenzia (2005)
Průměrné béčko, chvílemi dost přehnané.
Homár (2015)
Tohle mi hodně nesedlo.
Fízli! (2013)
Ne každý to ocení, ale za mě fajn bizár.
Realita (2014)
Ztratil jsem se, ale ztracení to bylo veskrze příjemné.