Recenzie (492)
L. A. - Utajené skutočnosti (1997)
Dobrý film, plný hereckých superstar a s trochu překombinovanou zápletkou. Guy Pearce mám zaškatulkovaného jako herce béčkových filmů, ale tady mi nevadil a režisér z něj dokázal evidentně vymačkat maximum možného, možná je to škoda, že se později začal objevovat ve filmech pochybných kvalit. Kim Basinger byla pomyslnou třešničkou na dortu, naopak Russell Crowe tady hrál docela toporně ve srovnání se suverénem Kevinem Spacey. Výborná atmosféra padesátek dýchá z každého záběru a to filmu přidává hodně plusových bodů...
Krajina snů (2019)
Další variace na téma Bonnie a Clyde říznutá Návratem idiota (do stodoly). Finn Cole hrál jak dřevo a Margot má fakt hubu jak ta vrata od stodoly. Kdo tvrdí, že je "krásná" s těma věčně napuchlýma očima, ten neviděl krásnou ženskou ani z rychlíku.... Hrůza film...
Hore (2009)
První třetina filmu je super a hollywoodsky netypická, kdy ukazuje jak všední zálažitosti dokážou otrávit a zkomplikovat splnění "cestovatelského snu". Pak se ovšem na scéně objevuje obtloustlý skautík a už vše jede v zaběhnutých hollywoodských kolejích jalové žvanírny a trapného humoru. Asi i dítě školou povinné si na závěr bude klást otázku, proč je dětský hrdina stále na živu a přibližně stejného věku jako zestárlý Carl Fredricksen?
Mimo zákona (2005)
Akčňák, který sice potěší zejména přítomností hollywoodských superstar jako je Freeman nebo Spacey a kterým se snaží sekundovat Timberlake, ale taky nenadchne poměrně banální a stokrát omletou zápletkou o zkorumpované policii.
Počiatok (2010)
Kdysi dávno jsem se po návratu z kina pohádal v diskusi s Kamilem Filou, ještě když své "brilantní" recenze publikoval na Centru/Atlase a ani po letech mně tento film nepřesvědčil. Je to hype. Bohužel. Nehodlám, stejně jako před lety, hýkat s davem, že šlo o nějakou ojedinělou událost v dějinách kinematografie. Nešlo. Zápletka je velmi povrchní a zamaskovaná spoustou pompézních a v podstatě samoúčelných efektů, z nichž nejlepší je asi rvačka Joseph Gordon-Levitta ve stavu levitace, a za tu si film zaslouží 1*... A DiCaprio tady předvedl v podstatě jen jeden svůj univerzální obličej, evidentně to pro něj byla jen "práce", žádná srdcovka, a podle toho film i vypadá. S tím ksichtem falešného hráče pokeru u mně žádné emoce nevyvolal, snad jenom zvýšenou hladinu žluči nad promarněnými bezmála dvěmi a půl hodinami...
Witches in the Woods (2019)
V podstatě cliché, kdy člověk ví, jak to zhruba celé dopadne... Nicméně herci se fakt snažili, takže se to dalo dokoukat, možná i díky sympatické Hannah Kasulka.
Kočovníci smrti (1986)
Je to evidentně béčkový film, který kdyby režíroval John Carpenter, od kterého si patrně vypůjčuje hrátky a agresivním davem motorkářů, mohl možná i dopadnou lépe. Je to bohužel stěží dokoukatelná slátanina s již poněkud povadlou kráskou Lesley-Anne Down a vycházející hereckou super stal Pierce Brosnanem, který toho ale ve filmu zase tak moc nepředvede...
Deň po tom (2004)
Mám rád tenhle film. Emmerich trénoval na "2012", Dennis Quaid byl ještě ve formě a Jack Gyllenhaal se teprve rozjížděl... Film má drajv a řada "postupů" se později objevila ve filmu "2012". Film jsem viděl v odstupu několika let asi 4x a ani po čtvté neomrzel...
Agenti na odstrel (2013)
Naprostá debilita. Tohle je film, na který Cusack nemůže být příliš pyšný, ale prachy nesmrdí...
Zabudnutý ostrov (2008)
Gerard Butler v netradičně neakční roli. Rozjezd filmu je zajímavý, ale pak se to všechno nějak zvrtne s /asi/ výborně zahranou hysterkou prezentovanou mně naprosto nesympatickou Jodie Foster, která mi zbytek - tj. asi 3/4 filmu naprosto zhnusila. No co už...