Posledné recenzie (146)
Tenká červená čiara (1998)
Film, který si své myšlenky obhajuje ztvárněním války. Není to tedy film o válce jako takové, ale spíše filozofické dílo o smrti a bytí. Podplukovník Gordon Tall je postava zde zastupující entitu, která je hybným motorem lačnícím po válce. Masakr, jak je děsivá. Na film se dívám po částech, protože to se na jeden zátah nedá. Nádherná kamera.
Stín samoty (2021)
Tvůrci filmu, anebo alespoň určitě scénáristé, nevěděli, o čem je film. A tak se tu mísí dvě témata. První je psychická nemoc matky, dá-li se to tak nazvat a druhé téma je čistě horor. Samotný námět mně zní velice dobře, bohužel ale není využitý. Určitě by se dalo vytěžit více ze střelby matky do někam a tak dále a tak dále. Proto je to nuda. To mělo parametry na to mě pořádně vyschýzovat. Leč jsem se jen nudil a podřimoval. Navíc mi neseděl ten prazvláštní filtr.
Godzilla (1998)
Tak moje dnešní vyblití mozku odnese tenhle film, protože, a teď naseru všechny ortodoxní fandy, tahle Godzilla je pro mě jediná ta pravá. Já jsem ten film kdysi dostal na videokazetě a moc pro mě znamenalo, jako pro malého milovníka dinosaurů, jaký je Godzilla dinosaur. Vždyť jsem měl i hračku Godzilly. Jasně, dinosaur to není, ale ve mně evokovala. Já mám prostě rád, jak Broderick pátrá... a teď jdu vylízat svoji krásnou přítelkyni. Takže dneska jsem se vypsal tady. Ahoj.