Recenzie (546)
Bůh žehnej tomuto nádhernému světu (2016) (seriál)
Za hudební doprovod střídmé, ale o to okázalejší akce uděluji tři hvězdičky. A za sympatické hrdiny zbylé dvě. Vím, že nadhodnocuji, ale občas Vám něco sedne i když jde o bullshit.
Jozakura-san či no daisakusen - Kengo / Shinzou (2024) (epizóda)
Očekával jsem o něco více, ale dostal jsem jen průměrnou, nicméně zábavnou isekai blbůstku... . Spokojenost.
V čísle 9 (2014) (seriál)
Nu, jednotlivé díly se liší svou kvalitou a to nezmiňuji né vždy jejich zábavnost. Hlavní postavy a občas sfetovaní scénaristé to nicméně "vykopli" nad průměr. Spokojenost.
Sobík (2024) (seriál)
Solidní seriál pro lidi co se právě nudí. Těm ostatním raději doporučuji se mu vyhnout, protože toho moc nenabízí.
Unnamed Memory - Katachi ni Iki o Fukikomu (2024) (epizóda)
Sympatická "harémovka", která netlačí na pilu a nabízí příhody vcelku solidní hlavní squadry v běžném fantasy světě.
Reportéři ČT (2004) (relácia)
Soudruhy a soudružky z tohoto publistického bordelu jsem nikdy neměl rád, ale chápu, že pro většinu liberálu je to totéž, jako sledovat porno. Nu, odplivnu si a půjdu dál.
Agent Bon na cestách časem - Mě nevymažete! (2024) (epizóda)
Ani hlavní hrdina, či svět nezaujal. Představení hl. postav mizerné. Ale šanci tomu dám, jsem totiž animealkoholik.
Walker (2021) (seriál)
Je neuvěřitelné, že něco takto průměrného se k dnešnimu dni dopracovalo čtvrté řady. Nudné liberální lejno, které si levičáci mažou na xicht tak, jak to činil Pán much.
Ronald Reagan (2011) (TV film)
Solidní dokument o posledním SKUTEČNĚ konzervativním prezidentovi (snad mi šašek D. Trump odpustí). Ale je zvláštní, že zatímco liberální média vytýkala Reagenovi extrémní výdaje na obranu, tak ve stejném čase si Američané užívali míru a nebývalého ekonomického růstu, který od konce druhé světové války až k dnešnímu dni, nezažili. Čím to asi bude ?
Old Guard: Nesmrtelní (2020)
Nenápaditý film s hrdinkou, kterou máte v lepším případě chuť zabít. Absurdní či spíše směšný příběh doplňuje zbytečná ideologická rovina (feminismus, syndykalismus, anarchismus, socialismus, ...., prostě vše co smrdí neobolševismem) a mizerná akce. A to se paní režisérka teprve rozehřívala... .