Recenzie (54)
Oktopus - Stratený prípad (2023) (epizóda)
Více pochoutkového salátu!
Všetko, všade, naraz (2022)
Cca v půlce "filmu" se objevil titulek "THE END". Oddechl jsem si... Předčasně ale... "Tortura" pokračovala dál. Shrnutí: perverzní fantasmagorie. Za mě 1,5 hvězdičky, možná i ty dvě co dávám, neb i přes všechna ta negativa má tento "film" i trošku něco do sebe.
The Last of Us - Drž mě za ruku (2023) (epizóda)
Souhlas s Eleanor05. I The Last of Us sklouzává do dialogového klišé telenovel, stejně jako ve Walking Dead. 90% dialogy, 10% akce - to je dnešní produkce "akčních" seriálů.
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizóda)
Proč společensky absolutně marginální odchylka má být leitmotivem a vlastně jedinou náplní 1h 15 min dílu, údajně post apokalyptický akčního hororu?... Anebo to obrátím, jak to že tam nebyl jeden z hlavních aktérů černoch, a jeden z nich se identifikoval jako pohlaví č. 65, aby pak v dramatickém(!) finále, přiznal, že se mýlil, a že je to č. 28!!! O nějakém asiatovi/asiatce ve vedlejší roli ani nemluvě.
Avatar: Cesta vody (2022)
Fantasy OK. Ale too much "brácho".
Arvéd (2022)
Zvláštní film. Trochu D. Lynch, trochu J. Švankmajer. Inspirován skutečným příběhem Jiřího Arvéda Smíchovského. Životní role M. Kerna? Trochu vadí délka filmu.
Král Šumavy: Fantom temného kraje - Most (2022) (epizóda)
Silný díl...
Země zločinu - Zločin na hranicích (2022) (epizóda)
"Film" by se měl přejmenovat na "Zločin na divácích"...
Top Gun: Maverick (2022)
Patos, klišé, pózy, kýč. Půl hodiny dobrá akce.
Chyby (2021)
Příběh o lásce...