Posledné recenzie (251)
Temný prípad - Part 6 (2024) (epizóda)
Seriál se postupně stal téměř parodií na sebe sama. Na jakoukoli logiku. Jsem rád, že to skončilo alespoň na reálných základech a ne pouze jako nadpřirozená hříčka. Ne vše se vysvětlilo (CGI sobi na začátku?). Ten odér tajemna potom jako by dominoval a vlastně už nic nemuselo dávat jasný smysl. Tohle s True Detective nemělo nic společného, jako by ten scénář byl napsán pro Akta X a roztažen na 6 dílů. Už nikdy více. Zvyšující se sledovanosti se nedivím, každého zajímalo, jak to dopadne a i když jsou někteří spokojení, mohlo to mít opravdu lepší konec a celé to potom mohlo dávat větší smysl. **
Prišla v noci (2023)
Film postavený na jediné, poměrně jednoduché zápletce, který na mě ale zoufale nefungoval. První hodina výborná, zbytek zoufale přepálený a sotva uvěřitelný. Celé je to vykroucené do absurdna, ale tak, že se tomu snad ani nelze smát. Konec nedopečený, unáhlený, až to naštve. Velmi zvláštní film, který ale měl na víc. **
Temný prípad - Part 5 (2024) (epizóda)
Silnější díl, ale už je to překombinované, postavy nejednají logicky. Herecky ovšem stále extra-třída, režisérsky nadále kostrbaté, stejně jako scénáristicky. ***