Recenzie (1 240)
Koralína a svet za tajnými dverami (2009)
Koralína mě vrátila o pár let zpátky a já se cítila jako dítě, které miluje pohádky, panenky a dobrodružství. Silný a povedený film, který je stylizací naprosto jedinečný. Z mého pohledu Koralína smetla Alenku ze stolu jako knoflík:-) Bomba!
Okresný prebor (2010) (seriál)
Není to šálek mého čaje. Jsem alergická na trapný podprůměrný hospodský humor a v kombinaci s fotbalem...brrr. To už snad radši Šeherezádu.
Cestománie (1999) (seriál)
Mnoho inspirace..já, jako velká cestovatelka, jásááám!
Kvaska (2007)
Jsem obrovská fanynka Daniela Landy, jeho hudby a divadla Kalich. Opravdu, a ikdyž budu jedna z mála, nemohu dát nic jiného než 5 hvězdiček. Ano, jsem hrdá na tenhle film a fandím 2LANDA.
Kuřátka (1991) (relácia)
Požóór, dou k vám kužátkáá..a já čučela a nevnímala svět:-))
Korenie lásky (2007)
Jsem milovnice filmů, kde se vaří. Tady se vařilo až to doma vonělo a do toho ehm...ta lááááska. Vztah mezi Catherine a Aaronem byl víc než dostatečně hezký a malá Abigail samozřejmě zase nezklamala. Pro mě dobře koukatelné a milé, místo opravdu skvělé. Jdu proti nízkému hodnocení zde a dávám 5 hvězd, ikdyž nejsou úplně tak čisté.
Cesta do fantázie (2001)
Jůůů! Má to tolik kouzla, že to jeden nedokáže pochopit. Jeden z mála filmů, který si svůj název opravdu zaslouží! Krásná animace, okouzlující hudba a ta lehkost jakou je podávána fantazie divákovi je neskutečná!
Prestreté (2010) (relácia)
Tento pořad opravdu hodně ničí komentáře Vydry a Bouškové..
Tescoma s chutí (2009) (relácia)
Znám i originálnější reklamu :-)
Po prečítaní spáľte (2008)
Pro jednoho blbost, pro druhého naprostá genialita. Já se řadím k té druhé skupině..velká jména se v tomto případě vyplatila. A to že Brad Pitt byl roztomilý a George Clooney neuvěřitelný snad ani říkat nemusím..to musel vidět každý.